overtræt - hvad gør man??? HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.273 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Malene84

Goaften piger,

Tristan har nu i 14 dage kløet sig i øjet, gabt og faldet i søvn ved sin flaske - MEN - så snart jeg lægger ham, skriger han i mindst tyve minutter. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, og sys det er skide synd at han skal skrige sig i søvn hver aften. Villads er super træt, men kan jo på ingen måde falde til ro ved siden af Tristan.

hvad gør I med jeres... i starten tog jeg ham op og ammede, men føler ikke jeg kan blive ved. Han er jo ikke sulten, ved godt der er tryghed i det - men der blir jeg sgu lidt stædig - for det er synd for villads, tristan OG MIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Lise

Jeg svøber Casper i dynen - han falder til ro med det samme... det virker HVER gang

Anmeld

2. august 2010

Pige2009

Har du prøvet 1-2-3 metoden? Har ikke selv erfaringer med den, men har hørt flere der bruger den med succes.

K.h. Linda

Anmeld

2. august 2010

Malene84

Baagøe skriver:

Har du prøvet 1-2-3 metoden? Har ikke selv erfaringer med den, men har hørt flere der bruger den med succes.

K.h. Linda

1-2-3-HVAD-FOR-EN-METODE? hehe... den har jeg aldrig hørt om?

Anmeld

2. august 2010

Malene84

Lise skriver:

Jeg svøber Casper i dynen - han falder til ro med det samme... det virker HVER gang

tak for det - det skal da prøves

Anmeld

2. august 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

1-2-3-HVAD-FOR-EN-METODE? hehe... den har jeg aldrig hørt om?

Har også kun hørt om den via baby.dk og som sagt ingen personlige erfaringer 

Når han skriger, venter du 1 minut med at gå ind til ham og så går du ind og giver ham sutten og evt. beroliger uden at tage ham op.

Næste gang venter du 2 min. inden du gør det samme, og 3. gang venter du 3 min., 4 min. osv.

Anmeld

2. august 2010

MyBaby

Jeg svøbte også Ida i dynen eller et tæppe, da hun var lidt mindre - nu går jeg med hende og vugger hende, mens hun har en stofble over hovedet, når hun er pyldret. Det er som om, hun har brug for at få hjælp til at lukke af for alle indtrykkene. Måske kan det hjælpe?!?

Anmeld

2. august 2010

frk Jensen

Hmm... sårn en yoga bold skulle vist være et hit.. svøb ham i dynen, og sæt dig på bolden og hop...

gid det virkede på min snart to årige knægt

Anmeld

2. august 2010

Tynen

Svøb, svøb, svøb og svøb!

Begge mine unger har nærmest boet i deres babydyner mens de var små.
Det var den eneste måde at jeg kunne lægge dem fra mig uden at de opdagede det

Jeg lagde dem altid midt på dynen og svøbte siderne godt op om ørerne på dem - Sommetider kan en stofble også udrede krise  

Til tider skulle de lige vugges lidt, men den der "hule-agtige" effekt har en ret god virkning på overtrætte og tryghedshungrende børn.

Held og lykke med projektet!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. august 2010

Rie-mor

I bogen "Leg med din baby" fra Politiken, skriver de at motoriske lege for balance og følesans kan være med til at forebygge uro og besvær ved at falde i søvn.

Så et par lege i løbet af dagen er på alle måder godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.