hvad er op og ned.... osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ja.... det er lidt sådan jeg går og har det..... jeg kan ikke rigtig overskue en dyt længere! jeg føler mig så uvigtig...... betydningsløs... :0(  jeg kan ikke overskue det her ryg halløj længere... og jeg kan ligesom heller ikke løbe fra det, men jeg kan heller ikke styre det....

øv.....

jeg har bare rigtig meget brug for at få fundet ud af om jeg kan arbejde en lille smule.... jeg har rigitig meget brug for at komme til at tjene mine egne penge.....jeg har rigtig meget brug for at danne mig et netværk, så jeg får nogle veninder her i Odense/på Fyn...  det er bare svært når man ofte har ondt og ikke orker mere end det hverdagen kræver...

hold kæft hvor det lyder sort... så sort er det jo heller ikke.... jeg prøver bestemt at være glad.... føler mig efterhånden bare lidt "slidt"

tak hvis du læste med.... jeg måtte bare ud med det

Søde Karina!!! Bliver da helt ked af at høre du har det sådan. Jeg er også rigtig klar på at holde fynbo-træf. Jeg håber vi kan finde en dag vi alle kan. Ellers skal du altså bare sige til hvis vi to skal hygge sammen en dag. Jeg arbejder jo i Odense og vi kan jo altid snakke om hvad der er kommet i min postkasse i dagene op til. Ha ha ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Søde Karina!!! Bliver da helt ked af at høre du har det sådan. Jeg er også rigtig klar på at holde fynbo-træf. Jeg håber vi kan finde en dag vi alle kan. Ellers skal du altså bare sige til hvis vi to skal hygge sammen en dag. Jeg arbejder jo i Odense og vi kan jo altid snakke om hvad der er kommet i min postkasse i dagene op til. Ha ha ha ha

jamen som du jo ed, så ved jeg altid hvad i får med posten... hihi...

tak søde, det betyder meget!

Anmeld

3. august 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen som du jo ed, så ved jeg altid hvad i får med posten... hihi...

tak søde, det betyder meget!

Ha ha ha nårh ja!  Så ved du også jeg har fået en rigtig fin kjole fra Ida i dag. Jeg er glad for du godkendte forsendelsen  Og ja du har mit nummer søde! Det må du gerne bruge

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ha ha ha nårh ja!  Så ved du også jeg har fået en rigtig fin kjole fra Ida i dag. Jeg er glad for du godkendte forsendelsen  Og ja du har mit nummer søde! Det må du gerne bruge

ja... jeg er en travl dame..... der skal meget post ud... hihi

hvor i Odense arbejder du?

Anmeld

3. august 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ja... jeg er en travl dame..... der skal meget post ud... hihi

hvor i Odense arbejder du?

He he ja

Jeg arbejder på Højmeskolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.