hvad er op og ned.... osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

Tak Helene.... jeg håbede sådan lidt på at pigerne fra min mødregruppe ville være lidt forstående.... men de flækker rundt fra Herdes til Pilatus (staves) og jeg kan kk følge med...

ja, der er ikke andet for.... jeg kan jo ikke gøre noget ved det

Det var så lidt.

Ja det er utroligt at der er lidt yt bare at sidde hjemme hos en og hygge, nu skal man jo helst lave noget hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Det var så lidt.

Ja det er utroligt at der er lidt yt bare at sidde hjemme hos en og hygge, nu skal man jo helst lave noget hele tiden

ja, og det er bare ikke lige mig:0)

Anmeld

2. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

vi kunne jo også bare mødes os tøser! jeg skal selvfølgelig lige høre de andre, men vi kan i hvert fald være her hos mig, hvis mændene nu ikke vil med (der er kun plads til 4 omkring spisebordet )

det ville være super fint!

Anmeld

2. august 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

det ville være super fint!

eller 4...jeg mente 6

hilsen talspasseren

Anmeld

2. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

eller 4...jeg mente 6

hilsen talspasseren

jeg tager alt for gode ord..... hi hi...

du er ikke talspasser....

Anmeld

2. august 2010

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

tak søde Trine.... nogen gange får jeg bare lyst at give op.... selvom jeg ikke kan

Søde du må IKKE give op.... Efter skyer, kommer solen!!! Jeg ved godt det lyder nemt for mig at skrive.

Når du skal til møde, så sig til din scoialrådgiver, at du gerne MEGET snart vil ha´lagt en slagplan, du vil meget gerne i flex-job. For evt. Martin til at hjælpe dig med alle de pargraffer og kom med selv med en køreplan udfra disse.... Jeg ved at (heroppe) gør man det, er de meget behjælplige med at få tingene til at ske.... hurtigere!!!

Hvad kunne du tænke dig af flexjob?

OG så får du lige et ekstra klem

Anmeld

2. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tante Lilla :) skriver:

Søde du må IKKE give op.... Efter skyer, kommer solen!!! Jeg ved godt det lyder nemt for mig at skrive.

Når du skal til møde, så sig til din scoialrådgiver, at du gerne MEGET snart vil ha´lagt en slagplan, du vil meget gerne i flex-job. For evt. Martin til at hjælpe dig med alle de pargraffer og kom med selv med en køreplan udfra disse.... Jeg ved at (heroppe) gør man det, er de meget behjælplige med at få tingene til at ske.... hurtigere!!!

Hvad kunne du tænke dig af flexjob?

OG så får du lige et ekstra klem

Martin er allerede min partsrepræsentant.... han er jo udd. socialrådgiver og hans kollega har været teamleder i sygedagpenge afsnittet... så på den kant har vi en masse hjælp... i skubber på, og hjælper alt vi overhovedet kan... :0)

jeg vil gerne bruge min laborant udd. til noget fleksjob... det burde være muligt...

og for at det ikke skal være løgn har jeg tabt mine øjenvipper igen, og fået noget der ligner psoreasis på albuen....

Anmeld

2. august 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, og det er bare ikke lige mig:0)

heller ikk mig

Anmeld

2. august 2010

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

Martin er allerede min partsrepræsentant.... han er jo udd. socialrådgiver og hans kollega har været teamleder i sygedagpenge afsnittet... så på den kant har vi en masse hjælp... i skubber på, og hjælper alt vi overhovedet kan... :0)

jeg vil gerne bruge min laborant udd. til noget fleksjob... det burde være muligt...

og for at det ikke skal være løgn har jeg tabt mine øjenvipper igen, og fået noget der ligner psoreasis på albuen....

Så er det jo "bare" at lave en spiseseddel til næste møde!!!

Det lyder da ikke godt med dine øjnevipper, ved du hvorfor du dør det? -Det med albuen, kan det være stress???

Anmeld

2. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tante Lilla :) skriver:

Så er det jo "bare" at lave en spiseseddel til næste møde!!!

Det lyder da ikke godt med dine øjnevipper, ved du hvorfor du dør det? -Det med albuen, kan det være stress???

nej, jeg ved ikke hvorfor jeg dør det..... hi hi

¨det er sket ON/OFF siden 9. kl....  og jeg bliver super deprimeret af det.....  jeg ved ikke om det kan være stress, men det er ikke utænkeligt... øv... og jeg gider bare ikke rende til lægen hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.