Tvillinge/søskende-vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. august 2010

line melias mor

kan man vende dem hver sin vej så den store kan kigge fremad og den lille ligge og sove som i en barnevogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Ida.

line melias mor skriver:

kan man vende dem hver sin vej så den store kan kigge fremad og den lille ligge og sove som i en barnevogn?

Nej, sæderne vender samme vej - men de kan indstilles seperat, så de ene sæde ligger ned og det andet er i sidde-position jeg synes det fungerede superfint med vores piger

Anmeld

5. september 2010

Ida.

13. september 2010

Ida.

13. september 2010

BinaMor

er det "kun" en soft lift der kan være der? min nye datter er en lille måned og gabriella er 2 år. er det så en forkert model efter din mening til 2 med så stor aldersforskel?

Anmeld

13. september 2010

Ida.

gabriellasmor skriver:

er det "kun" en soft lift der kan være der? min nye datter er en lille måned og gabriella er 2 år. er det så en forkert model efter din mening til 2 med så stor aldersforskel?

Det er en rimelig smal tvillingevogn, der er derfor kun plads til en softlift og ikke en almindelig lift (til gengæld kan den gå igennem en almindelig dør...og dét er altså skønt!). Ellers kan man også lægge madrassen fra en lift deri, så er det lidt mere komfortabelt for den lille at ligge der Der er 20½ måned mellem mine to, og den har være fin til dem så jeg vil da tro, at den er fin til den aldersforskel der er på dine børn også

Anmeld

13. september 2010

BinaMor

idamaria83 skriver:

Det er en rimelig smal tvillingevogn, der er derfor kun plads til en softlift og ikke en almindelig lift (til gengæld kan den gå igennem en almindelig dør...og dét er altså skønt!). Ellers kan man også lægge madrassen fra en lift deri, så er det lidt mere komfortabelt for den lille at ligge der Der er 20½ måned mellem mine to, og den har være fin til dem så jeg vil da tro, at den er fin til den aldersforskel der er på dine børn også

hvad med at slå den sammen? er den til at presse i en bil?

hvor i midtjylland bor du?

Anmeld

13. september 2010

Ida.

gabriellasmor skriver:

hvad med at slå den sammen? er den til at presse i en bil?

hvor i midtjylland bor du?

Hvilken bil har I?

Den kan være i vores Skoda Fabia st.car uden problemer - det er jo en lille stationcar...mener også at den har været med i mine forældres biler (renault laguna og megane - ingen af dem af st.cars)...jeg bor i Viborg - men læser i Århus, så jeg er i Århus 3 dage om ugen hvis det kan bruges til noget

Anmeld

13. september 2010

BinaMor

idamaria83 skriver:

Hvilken bil har I?

Den kan være i vores Skoda Fabia st.car uden problemer - det er jo en lille stationcar...mener også at den har været med i mine forældres biler (renault laguna og megane - ingen af dem af st.cars)...jeg bor i Viborg - men læser i Århus, så jeg er i Århus 3 dage om ugen hvis det kan bruges til noget

nej jeg har tættere på viborg. bor i liskov nær ikast/herning.'men ellers fint

vi får nemlig en ny bil her snart. en bmv. ved ikke hvor stor den er. snakker li med manden

Anmeld

13. september 2010

Ida.

gabriellasmor skriver:

nej jeg har tættere på viborg. bor i liskov nær ikast/herning.'men ellers fint

vi får nemlig en ny bil her snart. en bmv. ved ikke hvor stor den er. snakker li med manden

Det er bare fint jeg kan tage nogle mål på den, hvis det er...men tror - uden at vide det - at den kan være i de fleste biler. Det er jo kun i bredden, den er større end en alm. single klapvogn - og da den jo kan gå gennem en alm. dør så er den jo ikke særlig bred af en dobbeltvogn at være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.