Tvillinge/søskende-vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.280 visninger
41 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Ida.

BRIO Double Wave.

Virkelig lækker tvillinge/søskendeklapvogn med individuel indstilling af både ryglæn og fodspark - svingbart indstilligeligt styr. Brugt til pseudotvillinger i ca. ½ år - lillesøster lå i en softllift, som vi havde lånt.

Står næsten som ny - har dog en anelse rust på et par af skruerne.

Nypris 4999,-

Sælges for 2500 kr! Inkl. forlæder og regnslag.

NY PRIS: 2000 kr!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

L-Mortil3

Jeg er meget interesseret, men må lige høre om den kan gå igennem standard døråbninger som f.eks. carena double swing?

Anmeld

2. august 2010

Ida.

Line&Liam skriver:

Jeg er meget interesseret, men må lige høre om den kan gå igennem standard døråbninger som f.eks. carena double swing?

Det kan den i hvert fald - den kan i hvert fald gå igennem vores hoveddør...

Har lige været ude og måle - den måler 79 cm fra yderkanten af det ene hjul til yderkanten af det andet hjul

Anmeld

2. august 2010

L-Mortil3

idamaria83 skriver:

Det kan den i hvert fald - den kan i hvert fald gå igennem vores hoveddør...

Har lige været ude og måle - den måler 79 cm fra yderkanten af det ene hjul til yderkanten af det andet hjul

Jamen for søren, så er det jo lige den, (og så enda samme mærke/model som barnevognen).

Må straks konferere med manden om vi lige kan skrabe sammen til den

Anmeld

2. august 2010

Ida.

Line&Liam skriver:

Jamen for søren, så er det jo lige den, (og så enda samme mærke/model som barnevognen).

Må straks konferere med manden om vi lige kan skrabe sammen til den

I vender bare tilbage, når I har snakket om det! Det er en rigtig lækker vogn! Har sat den 500 kr lavere herinde end på den blå avis - der skal være fordele ved at købe via baby

Anmeld

2. august 2010

L-Mortil3

idamaria83 skriver:

I vender bare tilbage, når I har snakket om det! Det er en rigtig lækker vogn! Har sat den 500 kr lavere herinde end på den blå avis - der skal være fordele ved at købe via baby

DET var da en god ting Så var det godt jeg fik set den herinde, så må jeg bare vende manden på hovedet og ruske guldet ud Jeg vender hurtigt tilbage, så må vi se om det er hurtigt nok

Anmeld

2. august 2010

Ida.

Line&Liam skriver:

DET var da en god ting Så var det godt jeg fik set den herinde, så må jeg bare vende manden på hovedet og ruske guldet ud Jeg vender hurtigt tilbage, så må vi se om det er hurtigt nok

Anmeld

3. august 2010

Ida.

Line&Liam skriver:

Har I fået snakket om det?

Anmeld

4. august 2010

L-Mortil3

idamaria83 skriver:

Har I fået snakket om det?

Jeps, manden siger vi ikke kan "rive så mange penge" ud af bare en måned, men at han gerne ser vi sparer op over et par måneder eller 3, så øv øv

Men du får INTET problem med at sælge den lækre vogn!

Anmeld

22. august 2010

Ida.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.