Tusind tak for alle jeres svar. Ja jeg er også meget skuffet over at de ikke kan være der for MIG! Og så lade være med at snakke med min mor. De behøver ikke engang snakke med hende. Bare de var her. De kan jo snakke med mig, Casper og hans familie. Min mor overfalder jo heller ikke min far med en fortælling om hvad de har lavet den sidste uges tid. Jeg vil dog ikke gøre sådan at jeg fremover kun holder en fødselsdag. Vi er så mange at vi alligevel bliver nødt til at dele det op og desuden slapper jeg også mere af når de ikke er her begge to. Derfor synes jeg egentlig det er endnu mere for dårligt at de ikke kommer for jeg nøjes ellers ALDRIG med at holde EN fest. Det er faktisk kun sket en gang før og det var til Carlas barnedåb.
Jeg fik fortalt min farmor i telefonen at jeg var skuffet over at de ikke kunne komme og vælge at gøre MIG glad og være der for MIN skyld. Hun sagde ikke rigtig noget. Hun kunne ikke lide at jeg græd. Men min far sms'ede jeg med og jeg skrev bare at jeg måtte stoppe med at skrive for jeg blev så ked af det og siden har vi ikke snakket sammen. Jeg har så brugt hele dagen i dag på at være i skide dårligt humør.... Fedt altså.... Jeg skal være sammen med dem begge på tirsdag for der skal vi til sølvbryllup og jeg ved sgu slet ikke hvordan jeg skal opføre mig over for dem for de har godt nok gjort mig ked af det men det er jo ikke lige stedet at tage snakken...
Jeg kiggede også på Casper i går og sagde at uanset hvad der skete mellem ham og mig og hvor meget vi end kom til at hade hinanden så skulle det ALDRIG gå ud over Carla. Men nu håber vi begge at vi er sammen til den dag vi dør, men det kan vi jo ikke love hinanden. Jeg vil bare ikke byde hende at stå i den situation jeg står i nu.
Anmeld