michella80 skriver:
Ja min far har jo meddelt at han ikke kommer til min 30års fordi min mor kommer og det var jeg så skide ked af og tudede helt vildt. Så ringer jeg til min farmor i dag bare lige for at snakke. Jeg havde lige fået fri og ventede på bussen og så siger hun så i telefonen at hun HELLER ikke kommer. Af samme grund. Jeg tudbrølede hele vejen hjem. Jeg måtte lægge på og sige vi måtte snakke på et andet tidspunkt. Jeg elsker min farmor overalt på jorden og jeg er så målløs over at hun vælger at følge min far. Jeg tror virkelig han har noget at gøre med at hun ikke kommer for hun har sgu ikke haft noget problem med at være sammen med min mor selvom hun ikke bryder sig om hun er gået fra min far. Så kører jeg så i tog hjem med min mor som tilbyder at hun og hendes kæreste kommer en anden dag. Det var så sødt af hende, men som jeg sagde til hende så var det ikke dem der var problemet men de andre og at de SKULLE komme. Jeg sagde også til hende at hvis de blev syge og ikke kom ville jeg ikke ringe til min far og farmor for de havde sagt fra. Jeg er bare så ked og skuffet. Føler mig sgu så ligegyldig og vraget altså....
Jeg kan sagtens forstå, at du har det sådan.
Øv, selv i sit voksne liv er man nogens barn, og kan komme i klemme. Det er så dybt urimeligt (og barnligt i virkeligheden) at forældre/voksne mennesker, kan have så svært ved at ligge stoltheden på hylden og bare VÆRE DER for barnet (som her jo så er DIG), fremfor at have så svært ved at komme ud af det sammen, at det går ud over andre. Det er sårende og svært at forstå. Men desværre vist alt for almindeligt.
En ting er at man har en kollega eller lignende, som ikke lige er ens kop the. Så styrer man jo selv, hvor lidt eller meget man behøves at omgåes personen. Men når det handler om ens børn, så er det svært at acceptere og forstå, at forældre (som jo ENGANG har elsket hinanden), kan have SÅ svært ved at tollerere hinandens selskab i de få timer. De har jo én ting til fælles for altid - barnet. Og det er helt forkert, at man som barn i midten, skal betale prisen (med sårede følelser, svigt) fordi ens forældre engang stoppede med at elske hinanden mere. ØV!
Knus til dig, søde Michella 
Anmeld