Ny leg - Vis mig et stykke af verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

FrkT skriver:

Nej tænkte det nok.... men kan i hvert fald godt se det ikke er samme sted.... hmm... Rusland? (bare en tanke)

Nej....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

FrkT

JUBIIIII!!! Har desværre ikke være der Vil afsted nu!!!

Uhhh ja, hvis du får muligheden, så tag derned. Den by har bare så meget sjæl og charme... og der er super smukt og meget meget rent. Der var fra "La Rotonde" (rundkørslen på det første billede) sådan nogle alléer/gader ud til alle siderne... og langs dem stod der super flotte grønne træer, og der lå aldrig noget skrald eller noget, super flot holdt. Og så fyldt med hyggelige caféer og restauranter... suk... vil derned igen, NU!

Var der første gang på studietur i 2.g, og efterfølgende var jeg i Frankrig med mine forældre og lillesøster et par år senere, og der tvang jeg os ud på en lang køretur derovertil, så de kunne opleve byen (og jeg kunne igen igen).

Anmeld

3. august 2010

FrkT

Alexis skriver:

Nej....

Italien? Grækenland?

Anmeld

3. august 2010

FrkT skriver:

Jeg har en ny en her.... Sværhedsgrad: Middelsvær (vil jeg tro)

Spanien et sted??

Anmeld

3. august 2010

FrkT skriver:

Italien? Grækenland?

Nope

Anmeld

3. august 2010

FrkT

Alexis skriver:

Spanien et sted??

Nope....

Anmeld

3. august 2010

FrkT skriver:

Uhhh ja, hvis du får muligheden, så tag derned. Den by har bare så meget sjæl og charme... og der er super smukt og meget meget rent. Der var fra "La Rotonde" (rundkørslen på det første billede) sådan nogle alléer/gader ud til alle siderne... og langs dem stod der super flotte grønne træer, og der lå aldrig noget skrald eller noget, super flot holdt. Og så fyldt med hyggelige caféer og restauranter... suk... vil derned igen, NU!

Var der første gang på studietur i 2.g, og efterfølgende var jeg i Frankrig med mine forældre og lillesøster et par år senere, og der tvang jeg os ud på en lang køretur derovertil, så de kunne opleve byen (og jeg kunne igen igen).

Lyder fantastisk. Må udnytte den viden når jeg skal til Frankrig på et tidspunkt. Har talt om at tage en biltur derned med min Bror og hans kone som er halv franskmand

Anmeld

3. august 2010

FrkT

Alexis skriver:

Nope

Hmm.... Portugal?

Anmeld

3. august 2010

FrkT skriver:

Nope....

Hm....  Bulgarien??

Anmeld

3. august 2010

FrkT

Alexis skriver:

Lyder fantastisk. Må udnytte den viden når jeg skal til Frankrig på et tidspunkt. Har talt om at tage en biltur derned med min Bror og hans kone som er halv franskmand

Uhhh ja, gør det. Den by er bestemt besøget værd! Gange mange....

Og så er den jo også hovedstaden i Provence  Ja og glem ikke at Paul Cézanne er født og opvokset der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.