Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina2 skriver: Bjerget er MEGET kendt
Bjerget er MEGET kendt
Nepal ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tandfeen i forklædning skriver: Nepal ??
BINGO!!!!
FrkT skriver: Tror også min kom bagved igen.... sætter lige alle billederne ind igen heri. Og bonusinfoen er, at en ret kendt fransk maler er født og opvokset i denne by... og det er byens navn jeg skal have, landet er allerede gættet (Frankrig).
Tror også min kom bagved igen.... sætter lige alle billederne ind igen heri. Og bonusinfoen er, at en ret kendt fransk maler er født og opvokset i denne by... og det er byens navn jeg skal have, landet er allerede gættet (Frankrig).
Aix en Provence?
Ok, her kommer min lige igen.
Jeg vil gerne have et bynavn
Alexis skriver: Aix en Provence?
YEAHHHH!
Den skønneste by jeg har været i hele mit liv
Alexis skriver: Ok, her kommer min lige igen. Jeg vil gerne have et bynavn
Jeg var tidligere lige ved at gætte på pavepaladset i Avignon, men da jeg så kiggede på mine billeder derfra kunne jeg se at de kun ligner hinanden meget....
Jeg har en ny en her.... Sværhedsgrad: Middelsvær (vil jeg tro)
FrkT skriver: YEAHHHH! Den skønneste by jeg har været i hele mit liv
JUBIIIII!!! Har desværre ikke være der Vil afsted nu!!!
FrkT skriver: Jeg var tidligere lige ved at gætte på pavepaladset i Avignon, men da jeg så kiggede på mine billeder derfra kunne jeg se at de kun ligner hinanden meget....
Nej, vi er ikke i Frankrig
Alexis skriver: Nej, vi er ikke i Frankrig
Nej tænkte det nok.... men kan i hvert fald godt se det ikke er samme sted.... hmm... Rusland? (bare en tanke)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128