Sosu udd. for og imod...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.628 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Nu det ikke lige gik som håbet ned Pæd. Udd. (mildt sagt) Så har jeg tænkt lidt over, hvad jeg ellers kunne tænke mig.

Har også overvejet SOSU udd. og kan se, at drømmeskolen har åbent for optag lidt endnu - Start okt.

Jeg kender kun lidt til jobbet, og har en vag forstilling om, hvordan det er, og hvad det drejer sig om.

Vil meget gerne høre lidt om jer med erfaringer fra jobbet. Godt og skidt.

Vil bruge det til at komme videre med tænker jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

memuffin

jeg er uddannet ssher og i gang med ssa uddannelsen... selve skoleforlöbet syndes jeg faktisk er lidt kedeligt men selve praktikken er sjov..for mig er det verdens bedste arbejde for man får så meget igen... men det er jo ikke ligefrem noget man blir rig af lol

Anmeld

2. august 2010

jeg er uddannet ssher og i gang med ssa uddannelsen... selve skoleforlöbet syndes jeg faktisk er lidt kedeligt men selve praktikken er sjov..for mig er det verdens bedste arbejde for man får så meget igen... men det er jo ikke ligefrem noget man blir rig af lol

Jeg er ligeglad med pengene. Vil bare gerne igang med en udd. Har en HG så kan komme igang med hovedforløbet med det samme... hm...... Kan godt lide den giver mange muligheder.

Anmeld

2. august 2010

memuffin

så spring ud i det nu ved jeg ikke hvor gammel du er men hvis du er over 25 og har haft arbejde (ikke nödvendigvis inde for faget) i (jeg tror) det er et år inden kan du få voksenlön og den er faktisk ok såvidt jeg husker 19000 brutto..at du har hg er kun en fordel så får du merit i dansk og engelsk

Anmeld

2. august 2010

cille22