Sender mine varmeste tanker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Tanja84

KaMa skriver:

Man bliver så hurtig bange og nervøs, synes jeg. Ikke at det fylder alt, men jeg kan godt mærke, at den sidder i mig her til sidst (der var nu så mange andre bekymringer tidligere i graviditeten også).

Fik lige hjertelyd på begge børn. Er nu så glad for mit lille apparat, det giver mig lidt ro

Jeg har også haft rigtig svært ved ikke at lade mig påvirke, når jeg har læst og hørt om andres ulykke.

I en lang periode af min gravidiet, måtte jeg simpelthen holde mig væk fra indlæg, hvis de på den ene eller anden måde var sørgelig. Kunne slet ikke magte dem og kunne gå helt i panik - især fordi der var så lang vej igen, før man selv kunne sidde trygt med sin guldklump i armene.

Kan virkelig godt forstå du er glad for dit aperat. Ville have givet hvad som helst for sådan et tidligere i min graviditet. Heldigvis er der godt liv i vores lille pige hver dag nu, så er ikke i tvivl om der er liv derinde.

Men kan godt forstå, hvis det må svært for jer tvillingemødre at vide, om I nu har mærket liv fra begge hver dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.