Har i dag været til fødselslæge, hvor alt heldigvis var helt fint med os, men bliver nødt til at sende en masse varme tanker til en anden kvinde som var inde i dag.
Mens min mand og jeg (samt en masse andre) sidder i venteværelset og venter på at blive kaldt ind, kan vi pludselig hører et kæmpeskrig fra et af scanningsværelserne. Skriget bliver efterfulgt af endnu et højt skrig, hvorefter vi hører en kvinde der bryder fuldstændig sammen i grød.
Tør slet ikke tænke på, hvad den stakkels kommende mor har fået af svar, men det er i hvert fald ikke et posotivt svar. Fik den største klump i maven og halsen og måtte virkelig holde tårene tilbage. Blev helt dårlig på hendes vegne og for ud på toilettet, hvor jeg ruskede og puffede til min egen mave, indtil jeg mærkede liv, da der straks kom en masse tanker om vores egen lille guldklump frem.
Tør som sagt slet ikke tænke på, hvad der må være sket, men det var virkeligt forfærdeligt at sidde på den anden side af væggen og intet kunne gøre.
Ville ikke så meget med dette indlæg. Havde blot brug for at komme ud med denne tragiske oplevelse og sender mine varmeste tanker og masser af
til den person, der i dag har måtte være noget frygteligt igennem
Anmeld