Sender mine varmeste tanker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Tanja84

Har i dag været til fødselslæge, hvor alt heldigvis var helt fint med os, men bliver nødt til at sende en masse varme tanker til en anden kvinde som var inde i dag.

Mens min mand og jeg (samt en masse andre) sidder i venteværelset og venter på at blive kaldt ind, kan vi pludselig hører et kæmpeskrig fra et af scanningsværelserne. Skriget bliver efterfulgt af endnu et højt skrig, hvorefter vi hører en kvinde der bryder fuldstændig sammen i grød.

Tør slet ikke tænke på, hvad den stakkels kommende mor har fået af svar, men det er i hvert fald ikke et posotivt svar. Fik den største klump i maven og halsen og måtte virkelig holde tårene tilbage. Blev helt dårlig på hendes vegne og for ud på toilettet, hvor jeg ruskede og puffede til min egen mave, indtil jeg mærkede liv, da der straks kom en masse tanker om vores egen lille guldklump frem.

Tør som sagt slet ikke tænke på, hvad der må være sket, men det var virkeligt forfærdeligt at sidde på den anden side af væggen og intet kunne gøre.

Ville ikke så meget med dette indlæg. Havde blot brug for at komme ud med denne tragiske oplevelse og sender mine varmeste tanker og masser af  til den person, der i dag har måtte være noget frygteligt igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Otchimin

Det lyder ganske forfærdeligt

Det er slet ikke til at holde ud at tænke på hvad der er sket..

Anmeld

2. august 2010

Tanja84

Otchimin skriver:

Det lyder ganske forfærdeligt

Det er slet ikke til at holde ud at tænke på hvad der er sket..

Det var virkeligt forfærdeligt, kan slet ikke beskrives - og kan ikke lade værre med at tænke på det det par der var derinde og hvilken forfærdelig situation de må stå i

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

Puha får helt gåsehud

Anmeld

2. august 2010

Banditten´s mor

Laulund87 skriver:

Puha får helt gåsehud

Osse her!

Anmeld

2. august 2010

DK

Ejjj skrækkeligt! Hvor forfærdeligt for det stakkels par!! Jeg kan godt forstå at det har været rigtig ubehageligt for jer andre lykkelige gravide der sad og ventede!!

Anmeld

2. august 2010

Vial

Det har jeg oplevet flere gange på Riget! Det er SÅ klamt. Riget er jo også et sted, hvor mange "risikograviditeter" bliver henvist til.

Nu bliver jeg nødt til at gå ind og finde hjertelyd på mine børn.. Min søn er super aktiv, men har ikke mærket pigen i dag - så vidt jeg ved. Det kan være svært at kende forskel.

Sådan et indlæg får lige stressen lidt op. Er sgu så hamrende bange for at miste dem her på falderebet.

Stakkels kvinde. Jeg har virkelig også siddet med gåsehud på hele kroppen, når jeg har hørt kvinder græde højt inde fra scanningslokaler. Det værste var en kvinde, som var alene derinde med sin 3 årig dreng. Hun græd og græd og sønnen fulgte bare helt chokkeret med ud fra rummet. Det var slet ikke til at bære!

Anmeld

2. august 2010

Tanja84

DK skriver:

Ejjj skrækkeligt! Hvor forfærdeligt for det stakkels par!! Jeg kan godt forstå at det har været rigtig ubehageligt for jer andre lykkelige gravide der sad og ventede!!

Det var virkelig forfærdeligt. Der blev helt stille og alle kvinder sad og tog sig nervøst til maven og holdt deres mænd i hånden.

Har aldrig oplevet noget, hvor jeg fik det så ubehageligt, grundet andres ulykke.

Anmeld

2. august 2010

Tanja84

KaMa skriver:

Det har jeg oplevet flere gange på Riget! Det er SÅ klamt. Riget er jo også et sted, hvor mange "risikograviditeter" bliver henvist til.

Nu bliver jeg nødt til at gå ind og finde hjertelyd på mine børn.. Min søn er super aktiv, men har ikke mærket pigen i dag - så vidt jeg ved. Det kan være svært at kende forskel.

Sådan et indlæg får lige stressen lidt op. Er sgu så hamrende bange for at miste dem her på falderebet.

Stakkels kvinde. Jeg har virkelig også siddet med gåsehud på hele kroppen, når jeg har hørt kvinder græde højt inde fra scanningslokaler. Det værste var en kvinde, som var alene derinde med sin 3 årig dreng. Hun græd og græd og sønnen fulgte bare helt chokkeret med ud fra rummet. Det var slet ikke til at bære!

Synes ellers min mand og jeg har siddet i venteværelset på Riget mange gange efterhånden, men har aldrig oplevet dette før.

Hvor lyder det bare forfærdeligt med kvinden, der har været alene med sin søn - må virkelig håbe hun har haft nogen at komme hjem til.

Det kvarter, der gik inden vi selv blev kaldt ind, var godt nok det længste kvarter og blev bare så lykkelig da alt så helt godt ud. For puha, hvor kan man bare nå at få mange tanker igennem hovedet på kort tid.

Anmeld

2. august 2010

Vial

Tanja84 skriver:

Synes ellers min mand og jeg har siddet i venteværelset på Riget mange gange efterhånden, men har aldrig oplevet dette før.

Hvor lyder det bare forfærdeligt med kvinden, der har været alene med sin søn - må virkelig håbe hun har haft nogen at komme hjem til.

Det kvarter, der gik inden vi selv blev kaldt ind, var godt nok det længste kvarter og blev bare så lykkelig da alt så helt godt ud. For puha, hvor kan man bare nå at få mange tanker igennem hovedet på kort tid.

Man bliver så hurtig bange og nervøs, synes jeg. Ikke at det fylder alt, men jeg kan godt mærke, at den sidder i mig her til sidst (der var nu så mange andre bekymringer tidligere i graviditeten også).

Fik lige hjertelyd på begge børn. Er nu så glad for mit lille apparat, det giver mig lidt ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.