Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: Uffff en stor dame! Jeg er så glad for at jeg kan ligge Malou nu og hun så kan beskæftige sig selv lidt.. synes det var hårdt at skulle have hende på armen hele tiden! Så nyder virkelig de der 20 minutter jeg kan få i ny og næ nu. Og ja der sker bare så meget.. hun har lige opdaget sine hænder!!! Så sjovt altså! Malou måler 63 cm (sidst for 3 uger siden) og 6200 Og jeg har jo snydt lidt og vejet hende med mig, så hun vejer over 7 kg nu vi kalder hende fede dorit....
Uffff en stor dame!
Jeg er så glad for at jeg kan ligge Malou nu og hun så kan beskæftige sig selv lidt.. synes det var hårdt at skulle have hende på armen hele tiden! Så nyder virkelig de der 20 minutter jeg kan få i ny og næ nu.
Og ja der sker bare så meget.. hun har lige opdaget sine hænder!!! Så sjovt altså!
Malou måler 63 cm (sidst for 3 uger siden) og 6200
Og jeg har jo snydt lidt og vejet hende med mig, så hun vejer over 7 kg nu vi kalder hende fede dorit....
Fede Dorit ....Zette!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Ja der er kakaomælk i mors babser
Ja der er kakaomælk i mors babser
Det tør da siges!! Glæder mig til at høre, hvad sundhedsplejersken siger til hende.
Jeg er i øvrigt glad for at høre, at det går en lille smule fremad med skrigeriet! Føler virkelig med dig.
dorthemus skriver: Fede Dorit ....Zette!!
Så længe hun ikke forstår det så hedder hun fede dorit! haha
Hun er sku skøn med de elastikker... Men også pæææænt tung efterhånden!
Anke skriver: Det tør da siges!! Glæder mig til at høre, hvad sundhedsplejersken siger til hende. Jeg er i øvrigt glad for at høre, at det går en lille smule fremad med skrigeriet! Føler virkelig med dig.
Jeg kan dog tage mig selv i når hun så får en tur at tænke "ÅÅÅÅÅÅHHH NU IGEN" - sidst sagde Nicolai til mig, jamen hun har jo ikke skreget i 4 dage... Nå nej! Det er også rigtigt! Det er bare så hårdt....
Zette skriver: Så længe hun ikke forstår det så hedder hun fede dorit! haha Hun er sku skøn med de elastikker... Men også pæææænt tung efterhånden!
Kender det! Jeg går med hende i lommeslyngen fordi jeg efterhånden har fået tennisalbue
Zette skriver: Jeg kan dog tage mig selv i når hun så får en tur at tænke "ÅÅÅÅÅÅHHH NU IGEN" - sidst sagde Nicolai til mig, jamen hun har jo ikke skreget i 4 dage... Nå nej! Det er også rigtigt! Det er bare så hårdt....
4 dage, det er da et stort fremskridt!! Men forstår, hvad du mener..
dorthemus skriver: Kender det! Jeg går med hende i lommeslyngen fordi jeg efterhånden har fået tennisalbue
Jeg har fået en slynge, jeg skal blot lige hente den hos min moster... Men jeg aner ikke hvordan man bruger sådan en... og kan man vænne hende til det nu hun er 2 måneder.... ?
Zette skriver: Jeg har fået en slynge, jeg skal blot lige hente den hos min moster... Men jeg aner ikke hvordan man bruger sådan en... og kan man vænne hende til det nu hun er 2 måneder.... ?
Selvfølgelig kan du det...hun og du blir glade for den
Min ynglings malou
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128