Troldeungen Malou 2 måneder og 2 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. august 2010

smokin

Igen, så nåede vi ikke at uploade billeder på Malous 2. måneds fødselsdag, men jeg skal hilse og sige fra hende at fødselsdagsmælken smagte FANTASTISK og at turen til Sverige var et hit (noget af dagen).

Vi går stadigvæk til kiropraktor og er begyndt til zoneterapi. Jeg må dog indrømme at det der zoneterapi synes jeg er svindel og humbuk og at jeg overvejer kraftigt om vi skal afsted igen... Er grusomt træt af den velkendte sætning "det bliver først bedre om et par gange"...

Det er ikke blevet bedre med skrigeriet andet end at det kun er om aftenen nu, men om det er zoneterapien eller blot prinsessen der vokser sig mod de 3 måneder med hastige skridt, det kan vi kun gætte os til...

Faktum er at vi elsker hende mer og mer for hver dag der går Hvor er det fantastisk at få et barn.

KH
Zette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

B&J

altså åhhhh hvor er hun altså for dejlig...

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

Ihh hvor er hun dog bare dejlig  Og skønt at se, at det ikke kun er min datter der har en stor rund mave

Anmeld

2. august 2010

AWO

Hvor er hun skøn, Zette!! Sikke nogle dejlige, store kinder..

Anmeld

2. august 2010

smokin

dorthemus skriver:

Ihh hvor er hun dog bare dejlig  Og skønt at se, at det ikke kun er min datter der har en stor rund mave

Haha, Runas mave slår vidst lige Malous på målstregen... hun har jo et par cm mere at løbe på... Jeg har ikke været så god til at tage billeder af hende, har haft travlt med at kigge på hende og glemt alt om kameraet.. men hun er blevet "slankere" af øje nu... så tror hun har vokset godt! Lad os nu se hvad SP siger på torsdag.. hurra!

Anmeld

2. august 2010

smokin

Anke skriver:

Hvor er hun skøn, Zette!! Sikke nogle dejlige, store kinder..

Ja der er kakaomælk i mors babser

Anmeld

2. august 2010

Kruse90

årrh zette hvor er hun dog dejlig.

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

Zette skriver:

Haha, Runas mave slår vidst lige Malous på målstregen... hun har jo et par cm mere at løbe på... Jeg har ikke været så god til at tage billeder af hende, har haft travlt med at kigge på hende og glemt alt om kameraet.. men hun er blevet "slankere" af øje nu... så tror hun har vokset godt! Lad os nu se hvad SP siger på torsdag.. hurra!

Ja det blir spændende....SP målte Runa til 59 cm nu (hun er vokset +9 fra fødslen) og 6112 g....stooor pige  Men hold da op hvor sker der meget med dem nu

Anmeld

2. august 2010

smokin

Kruse90 skriver:

årrh zette hvor er hun dog dejlig.

Ihhh tusind tak!

Anmeld

2. august 2010

smokin

dorthemus skriver:

Ja det blir spændende....SP målte Runa til 59 cm nu (hun er vokset +9 fra fødslen) og 6112 g....stooor pige  Men hold da op hvor sker der meget med dem nu

Uffff en stor dame!

Jeg er så glad for at jeg kan ligge Malou nu og hun så kan beskæftige sig selv lidt.. synes det var hårdt at skulle have hende på armen hele tiden! Så nyder virkelig de der 20 minutter jeg kan få i ny og næ nu.

Og ja der sker bare så meget.. hun har lige opdaget sine hænder!!! Så sjovt altså!

Malou måler 63 cm (sidst for 3 uger siden) og 6200

Og jeg har jo snydt lidt og vejet hende med mig, så hun vejer over 7 kg nu vi kalder hende fede dorit....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.