Snuffler25 skriver:
Jeg ved PRÆCIS hvordan du har det!! Det suger bare alt livet ud af en nogle gange, at være så meget på.. og man kan føle, at hele ens dag er gået med KUN at prøve at få baby til at sove
Tit når min mand kommer hjem kan jeg ikke fortælle meget andet end - "han har næsten ikke sovet idag og har brugt stort set hele dagen på at få ham til det".. - for man VED jo, at baby er træt.. så hvorfor lukker de små ikke bare øjnene og sover hehe.. og når de så gør det, er det som regel på en ja, så man er "fanget" 
Et forslag - hvad med ture i barnevognen? Mange babyer har svært ved at modstå de dejlige vuggen hehe
Held og lykke og ved hvad du mener - you are NOT alone 
Tak
Altså jeg er ikke ked af det eller har forsøgt at få ham til at sove hele tiden hele dagen. Han har heldigvis også ligget selv og leget så jeg har kunne få lidt at spise osv. Men kan bare mærke at jeg, de dage han kun kan sove på mig og kun tager kortere lure, mangler de der par timer til mig selv! Jeg nyder at være sammen med mit barn når han er glad osv. Men ih hvor man dog indimellem mangler at være sig selv uden nogen på sig!
Hvor gammel er din dreng nu og er han stadigvæk svær at få til at falde i søvn selv eller i sengen med hjælp fra dig?
Tænkte på at trille en tur en dag (ikke at det altid hjælper), men har siddet og ventet på posten hele dagen, som selvfølgelig ikke er kommet . Håber dog på at de kan nå det endnu, venter på super lækkert smækkert undertøj fra Hotmilk 
Anmeld