Jeg havde en lang snak med min mor omkring det igår, og hun blev rigtig ked af at jeg ikke ønskede at holde min fødselsdag mere. Jeg forklarede hvorfor, og hun sagde at den eneste grund til min far havde spurgt til en dato var så han kunne melde afbud til andre ting hvis det lå samme dag. Jeg forklarede jo så at jeg jo bestemt ikke er sent ude, og at hvis jeg havde en dato skulle de jo nok have fået den. Min far sagde at det at han havde nævnt kampen ikke havde noget at gøre med at han hellere ville til fodboldt. Jeg forklarede ham at det kunne jeg jo ikke vide, og da jeg før har haft fødseldag på en kamp dag for brøndby-FCK (alle mændene forsvandt ind i parken i 3 timer) troede jeg jo at det var det han ville.
Jeg har dog stadig ikke lyst til at holde den, men det ville min mor ikke være med til. Så Martin foreslog at vi tar ud og spiser sammen med mine forældre, mine brødre, min mormor samt Martins forældre og gør det på den måde istedet. Jeg har ikke besluttet mig for om vi gør det endnu, men ikke en helt dårlig ide han kom på
Anmeld