Jeg gider ikke mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Vinker

Kristinewl skriver:

Nemlig Rikke og hvem sagde at man ikke kan lære gamle tøser noget

Alle kan lære noget - Jeg er kun super glad for du fik holdt din fest så vi fik fejret dig. Det var en skide god dag/aften/nat :o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

LIZO

hvor er de bare tavlige.. kan de ikke være bekendt..

hva med bare at invitere når de passer dig. og så kan de blive væk hvis det skal være sådan..

ellers holder du bare en tøse fest.. så kommer jeg gerne

Anmeld

3. august 2010

KWL

Vinker skriver:

Alle kan lære noget - Jeg er kun super glad for du fik holdt din fest så vi fik fejret dig. Det var en skide god dag/aften/nat )

Ja, det var en FED fest ik?!

Anmeld

3. august 2010

mifune

Hvor er det da osse bare irriterende når den fodbold skal bestemme når enkelte kan komme sig hjemmefra eller ikke. Når jeg får besøg af mine brødre, som ikke er ret ofte ettersom vi bor i forskellige lande, så kan de finde på at tenne for fjernsynet for at se fodbold istedetfor at være sociale med os. Hva er det for noget??

Selvsagt skal du have din 30-årsfest, og jeg er enig med de andre, find den dato som passer for dig og skide være med den fodbold

Anmeld

3. august 2010

Karo

Jeg havde en lang snak med min mor omkring det igår, og hun blev rigtig ked af at jeg ikke ønskede at holde min fødselsdag mere. Jeg forklarede hvorfor, og hun sagde at den eneste grund til min far havde spurgt til en dato var så han kunne melde afbud til andre ting hvis det lå samme dag. Jeg forklarede jo så at jeg jo bestemt ikke er sent ude, og at hvis jeg havde en dato skulle de jo nok have fået den. Min far sagde at det at han havde nævnt kampen ikke havde noget at gøre med at han hellere ville til fodboldt. Jeg forklarede ham at det kunne jeg jo ikke vide, og da jeg før har haft fødseldag på en kamp dag for brøndby-FCK (alle mændene forsvandt ind i parken i 3 timer) troede jeg jo at det var det han ville.

Jeg har dog stadig ikke lyst til at holde den, men det ville min mor ikke være med til. Så Martin foreslog at vi tar ud og spiser sammen med mine forældre, mine brødre, min mormor samt Martins forældre og gør det på den måde istedet. Jeg har ikke besluttet mig for om vi gør det endnu, men ikke en helt dårlig ide han kom på

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Jeg havde en lang snak med min mor omkring det igår, og hun blev rigtig ked af at jeg ikke ønskede at holde min fødselsdag mere. Jeg forklarede hvorfor, og hun sagde at den eneste grund til min far havde spurgt til en dato var så han kunne melde afbud til andre ting hvis det lå samme dag. Jeg forklarede jo så at jeg jo bestemt ikke er sent ude, og at hvis jeg havde en dato skulle de jo nok have fået den. Min far sagde at det at han havde nævnt kampen ikke havde noget at gøre med at han hellere ville til fodboldt. Jeg forklarede ham at det kunne jeg jo ikke vide, og da jeg før har haft fødseldag på en kamp dag for brøndby-FCK (alle mændene forsvandt ind i parken i 3 timer) troede jeg jo at det var det han ville.

Jeg har dog stadig ikke lyst til at holde den, men det ville min mor ikke være med til. Så Martin foreslog at vi tar ud og spiser sammen med mine forældre, mine brødre, min mormor samt Martins forældre og gør det på den måde istedet. Jeg har ikke besluttet mig for om vi gør det endnu, men ikke en helt dårlig ide han kom på

hmmmm nej, det var da en okay ide :0)

og det var GODT du fik talt med dine forældre!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.