I år bliver jeg 30 år og jeg havde glædet mig til at skulle holde fødslesdag. Men jeg syndes bare ikke der har været endet en problemer omkring den. Det startede med at min far ringede for at få en dato, da han ville vide om han kunne melde sig til en hundeudstilling. Da vi ikke havde fundet en dato kunne jeg jo ikke give ham en. Nu har han ringet 5 gange for den dato (vilde have holdt det i slutningen af oktober) for naboen har inviteret til fest og der er flere hunde ting ivejen. Han ringede så også for lige at fortælle at FCK skulle spille mod Brøndby på min fødselsdag

Ja, jeg er ligeglad, men kunne tydeligt høre på ham at det var han ikke.
Da vi var på fyn hos Martins forældre var det første Martins mor sagde at det kunne ikke blive den 2 oktober for der holder en af deres venner fest. Og iøvrigt har en anden veninde fødselsdag i oktober, så hvis jeg lige gad vente med at finde en dato for min fødselsdag til hun havde sendt invitationer ud så vi ikke ramte samme dag.

Jeg blev bare så skuffet, og da Martins far så toppede den med at kalde den form for fest jeg ville holde for kedelig og lige fik Martin med på ideen og et åbent hus istedet fik jeg nok. Martin har slet ikke lyst til at holde fest og nu har jeg sagt stop.
Det kan godt være det er barnligt, men syndes at de har alt for travlt med alle andres fester, så derfor gider jeg ikke holde noget mere. Så ingen fødselsdag til mig i år, for jeg gider simpelthen ikke mere.
Anmeld