TbCp skriver:
Startede ikke særlig godt....
Fra hun stod op blev hun ved med at sige at hun ikke ville i børnehave, hun ville blive hjemme hos mor. Hun ville ingen morgenmad have og sagde hun havde det dårligt.
Så kom hun i tøjet og vi kørte derover. Hun knævrede hele vejen på cyklen med da vi kom ind af børnehavens låge gik det galt. Hun græd og græd og ville ikke med ind faktisk blev hun så ked og frustreret at hun gav mig en lussing 
Til sidst gik hun dog med ind men ville ikke ind og sige hej.
Der gik lidt og vi gik ned på den anden stue og hilste på Marcus som hun kender.... det ville hun heller ikke.
Så gik vi ind på hendes stue og hun sad bare på min arm og kiggede.
Der var nogle piger der tegnede, det elsker Liva, så det ville hun også gerne. Det hjalp lidt.
Så kom Marcus og spurgte om hun ville med på legepladsen og DET ville hun! Det hjalp virkelig!
De kom ind igen og legede videre og så så jeg faktisk ikke rigtig mere til hende. Så her kl. 10.30 kørte jeg hjem, fik et kys af hende og hun sagde "mor kommer igen" da jeg fortalte hende at hun skulle spise madpakke med dem og så kom jeg og hentede hende igen.
Men for pokker det startede ikke godt og jeg var ved at vræle flere gange og da jeg kørte fra børnehaven.
Håber bare det er gået godt!
Her er lidt billeder.... forøvrigt mente pædagogerne at alle nye børn burde have sådan nogle navnebukser på den første dag 
1. Hendes "børnehavestart-gave" - Carsten mente hun SKULLE have sådan en taske 
2. Den fine madkasse
3. Det fine nye Daub-deluxe tøj
4. + 5. De andre nye bukser fra Daub-deluxe