Livas første dag i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Pyh for en start!! Man kan virkelig fornemme, hvordan hun har haft det - hun har jo været virkelig virkelig nervøs - man kender da selv det der med at få ondt i maven og have lyst til at stikke halen mellem benene, når man skal starte på noget helt nyt! Men når man så først ER ankommet, har fået styr på nerverne og opdaget, at de andre det nye sted jo også er mennesker, så går det hele jo egentlig meget godt alligevel!! Og det er jo liiige sådan en dag, Liva har haft!

Imorgen glæder hun sig sikkert til at komme op og lege med pigerne

Jeg ved hvordan jeg selv har det når der skal ske nyt og jeg havde selv forfærdeligt ondt i maven imorges så forstår godt den lille tøs

Håber også det kommer til at gå meget bedre imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Ida.

TbCp skriver:

Jeg ved hvordan jeg selv har det når der skal ske nyt og jeg havde selv forfærdeligt ondt i maven imorges så forstår godt den lille tøs

Håber også det kommer til at gå meget bedre imorgen

Hun har sikkert også kunnet mærke din nervøsitet - imorgen er du da sikkert også mindre nervøs ved tanken om, at idag endte godt, tror du ikke?

Anmeld

2. august 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Hun har sikkert også kunnet mærke din nervøsitet - imorgen er du da sikkert også mindre nervøs ved tanken om, at idag endte godt, tror du ikke?

Jo helt bestemt! Og nu har jeg fået mødt alle pædagogerne og set at de ikke har hugtænder og horn i panden

Anmeld

2. august 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Blusen sidder helt perfekt på hende!

Bukserne sidder også rigtig godt! Lidt lange i benene men det skader jo ikke. Det er rigtig godt de går lidt længere op og jeg elsker at de poser i benene

Så jeg kan godt notere mig at tunikaen er en lille smule lille i størrelserne? Den Liva har fået er 104.

Og hvor er hun iøvrigt bare dejlig at se på

Anmeld

2. august 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Så jeg kan godt notere mig at tunikaen er en lille smule lille i størrelserne? Den Liva har fået er 104.

Ahh ja, så er den nok lidt lille i det...

Anmeld

2. august 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Ahh nu bliver jeg i tvivl.... synes den sidder super på hende... men smider lige et par billeder mere... ved ikke om ærmerne er lidt lange

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. august 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Ahh nu bliver jeg i tvivl.... synes den sidder super på hende... men smider lige et par billeder mere... ved ikke om ærmerne er lidt lange

De er en lille smule lange, men det virker ikke som om det gør så meget fordi der er elastik ved hænderne.

Jeg valgte at sy den i 104 til hende fordi modellen har ry for at være lidt smal over skuldrene, og jeg håbede at elastikken ville redde mig med ærmerne. Det ser ud til at jeg gættede rigtigt der. Du må lige holde mig opdateret om ærmerne kommer i vejen for hende.

Og lagde du iøvrigt mærke til at jeg fik dig snøret til at poste flere pics af divaen så jeg kunne sidde og beundre hende? 

Anmeld

2. august 2010

TbCp

Skouboe skriver:

De er en lille smule lange, men det virker ikke som om det gør så meget fordi der er elastik ved hænderne.

Jeg valgte at sy den i 104 til hende fordi modellen har ry for at være lidt smal over skuldrene, og jeg håbede at elastikken ville redde mig med ærmerne. Det ser ud til at jeg gættede rigtigt der. Du må lige holde mig opdateret om ærmerne kommer i vejen for hende.

Og lagde du iøvrigt mærke til at jeg fik dig snøret til at poste flere pics af divaen så jeg kunne sidde og beundre hende? 

Det har ikke virket som om de har været i vejen... men hun får den jo nok på flere gange Så jeg holder lige øje.... nu var det jo pædagogerne hun spiste med idag

Anmeld

2. august 2010

ChatH

TbCp skriver:

Startede ikke særlig godt....

Fra hun stod op blev hun ved med at sige at hun ikke ville i børnehave, hun ville blive hjemme hos mor. Hun ville ingen morgenmad have og sagde hun havde det dårligt.

Så kom hun i tøjet og vi kørte derover. Hun knævrede hele vejen på cyklen med da vi kom ind af børnehavens låge gik det galt. Hun græd og græd og ville ikke med ind faktisk blev hun så ked og frustreret at hun gav mig en lussing

Til sidst gik hun dog med ind men ville ikke ind og sige hej.

Der gik lidt og vi gik ned på den anden stue og hilste på Marcus som hun kender.... det ville hun heller ikke.

Så gik vi ind på hendes stue og hun sad bare på min arm og kiggede.

Der var nogle piger der tegnede, det elsker Liva, så det ville hun også gerne. Det hjalp lidt.

Så kom Marcus og spurgte om hun ville med på legepladsen og DET  ville hun! Det hjalp virkelig!

De kom ind igen og legede videre og så så jeg faktisk ikke rigtig mere til hende. Så her kl. 10.30 kørte jeg hjem, fik et kys af hende og hun sagde "mor kommer igen" da jeg fortalte hende at hun skulle spise madpakke med dem og så kom jeg og hentede hende igen.

Men for pokker det startede ikke godt og jeg var ved at vræle flere gange og da jeg kørte fra børnehaven.

Håber bare det er gået godt!

Her er lidt billeder.... forøvrigt mente pædagogerne at alle nye børn burde have sådan nogle navnebukser på den første dag

1. Hendes "børnehavestart-gave" - Carsten mente hun SKULLE have sådan en taske

2. Den fine madkasse

3. Det fine nye Daub-deluxe tøj

4. + 5. De andre nye bukser fra Daub-deluxe

Hun er bare både sej og enormt lækker den Liva tøs!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.