løgn løgn og løgn!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Ansemusen

Jeg synes det kommer meget an på om han har løjet flere gange i jeres forhold! For hvis det er første gang i jeres 8 år lange forhold og I nu venter barn, så ville jeg overveje det MEGET kraftigt! Ville nok hellere få noget hjælp hos eksempelvis en parterapeut og forsøge at hitte ud af hvorfor han ikke er ærlig og for at du kan genvinde tilliden. Det er vigtigt i et forhold og specielt når I skal have et barn! Jeg ved at alle siger det, men det ER hårdt for parforholdet at få et lille barn!

Jeg kan rigtig godt forstå at du er ked af det og tvivler på ham. Og du skal selvfølgelig følge dit hjerte. Hvis du inderst inde tror han har været dig utro og du ikke kan og vil tilgive det, så skal du selvfølgelig holde fast ved din beslutning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Dictes mor

Må han da ikke være til fest, hvor der er piger med? Jeg synes umiddelbart, at det lyder som lidt at slå op for, du ved jo ikke, om der er sket noget, ligger der ikke mere til grund for dit brud med ham end den ene fest, jeg tænker, han må have gjort nogle flere ting end blot det?

Anmeld

2. august 2010

N&J

Altså jeg skal ikke gøre mig klog på om han har lavet noget han ikke skulle, men syntes at I når I står og skal være forældre sammen, skal prøve at få det til at fungere, men ikke mens I bor sammen, han må flytte ud lidt og så se om du kan få tillid til ham igen. Faktisk har I mulighed for hos de fleste præster at få en samtale eller to (det virker!!!) og ja ved godt det lyder underligt, men mange præster er uddannet til netop at tale med alle om livets problemer, og vil kunne give jer nogle redskaber til jeres parforhold, faktisk findes der flere steder grupper, hvor præsten forsøger at give parene kommunikatonsredskaber eller man kan går sammen - kun jer.. jeg skriver dette fordi det enten er gratis eller koster et symbols beløb, og jeg ved godt ikke alle har råd til at tale med en parterapurt.. så måske det var en ide??

Anmeld

3. august 2010

katja26

Dictes mor skriver:

Må han da ikke være til fest, hvor der er piger med? Jeg synes umiddelbart, at det lyder som lidt at slå op for, du ved jo ikke, om der er sket noget, ligger der ikke mere til grund for dit brud med ham end den ene fest, jeg tænker, han må have gjort nogle flere ting end blot det?

der har været mange mange ting som gør jeg ikk stoler på ham så nej han må ikk være til fest med piger for han kan ikk styre sig når han drikker  desværre og nytårs aften 2009 ringede og han og sagde han havde fundet en ny kæreste og der hørte jeg ikk fra ham i 2 mdr jeg har en søn fra tidligere forhold og synes ikk han skal opleve alt det her igen så han er nu smidt ud for alvor og hans ting blir pakket idag  og mange tak for alle svarene

Anmeld

3. august 2010

sarahb

katja26 skriver:

der har været mange mange ting som gør jeg ikk stoler på ham så nej han må ikk være til fest med piger for han kan ikk styre sig når han drikker  desværre og nytårs aften 2009 ringede og han og sagde han havde fundet en ny kæreste og der hørte jeg ikk fra ham i 2 mdr jeg har en søn fra tidligere forhold og synes ikk han skal opleve alt det her igen så han er nu smidt ud for alvor og hans ting blir pakket idag  og mange tak for alle svarene

SEJT!!!
Du skal absolut ikke lade en mand vade lige over dig, og slet ikke hvis løgnene har været gentagende, synes det er stærkt af dig at tage den beslutning og det viser bare du ikke er en kvinde der finder sig i hvad som helst. Og jeg tror når en mad først er inde i løgne så har de utroligt svært ved at stoppe igen...

KÆMPE KRAM TIL DIG

Anmeld

3. august 2010

Dictes mor

katja26 skriver:

Så forstår jeg bedre, ved du hvad han lyder lidt som en klovn!

Anmeld

3. august 2010

katja26

sarahb skriver:

SEJT!!!
Du skal absolut ikke lade en mand vade lige over dig, og slet ikke hvis løgnene har været gentagende, synes det er stærkt af dig at tage den beslutning og det viser bare du ikke er en kvinde der finder sig i hvad som helst. Og jeg tror når en mad først er inde i løgne så har de utroligt svært ved at stoppe igen...

KÆMPE KRAM TIL DIG

nej gider ærlig talt ikk finde mig i det mere så det bedre og gå fra ham og få et godt liv med mine børn... tak 

Anmeld

3. august 2010

katja26

Dictes mor skriver:

Så forstår jeg bedre, ved du hvad han lyder lidt som en klovn!

ja det er han osse nu vil han osse ha det tv som han har givet min søn synes det er så tarveligt det skal gå ud over ham at han er et fjols

Anmeld

3. august 2010

Dictes mor

katja26 skriver:

ja det er han osse nu vil han osse ha det tv som han har givet min søn synes det er så tarveligt det skal gå ud over ham at han er et fjols

Ej ved du nu hvad! Man kan ikke tage gaver igen, stakkels dreng altså, hvad tænker han på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.