løgn løgn og løgn!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.062 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. august 2010

katja26

min kæreste som er faren til mit ufødte barn sagde han var hjemme i lørdags da jeg snakkede i mobil med hamsidste gang ved 21 tiden  han tager ikk sin mobil eller svarer helt indtil kl 11 søndag formiddag der ringer han og jeg finder ud af han havde været på druk og var faldet i søvn hos en kammerat siger han jeg tager derhed og de siger begge der kun havde varet dem og 3 andre drenge venner jeg får så af vide noget tid efter ca 2 uger at der havde været en pige og det siger han han ikk kan huske for han var faldet i søvn!!! og nu viser det sig at der var 2 eller flere piger og han siger han stadig ikk ved de var der har skrevet til den ene pige hva der skete men hun svarer ikke og hans skjorte lugtede af pige parfume da han kom hjem dagen efter ... jeg i vildrede og ved ikk hvca jeg skal gøre jeg har slået op med ham fore orker ikk mere løgn i vores forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

katja26

det sku ikk så i lårdags men en lørdag for nogen uger siden

Anmeld

2. august 2010

Na-Wi

katja26 skriver:

min kæreste som er faren til mit ufødte barn sagde han var hjemme i lørdags da jeg snakkede i mobil med hamsidste gang ved 21 tiden  han tager ikk sin mobil eller svarer helt indtil kl 11 søndag formiddag der ringer han og jeg finder ud af han havde været på druk og var faldet i søvn hos en kammerat siger han jeg tager derhed og de siger begge der kun havde varet dem og 3 andre drenge venner jeg får så af vide noget tid efter ca 2 uger at der havde været en pige og det siger han han ikk kan huske for han var faldet i søvn!!! og nu viser det sig at der var 2 eller flere piger og han siger han stadig ikk ved de var der har skrevet til den ene pige hva der skete men hun svarer ikke og hans skjorte lugtede af pige parfume da han kom hjem dagen efter ... jeg i vildrede og ved ikk hvca jeg skal gøre jeg har slået op med ham fore orker ikk mere løgn i vores forhold

Hvis du har slået op med ham så er der jo ikke mere at gøre

Anmeld

2. august 2010

katja26

Naannaa87 skriver:

Hvis du har slået op med ham så er der jo ikke mere at gøre

Nej men kan ikk finde ud af om jeg skal holde ved min beslutning og smide ham helt ud han bor stadig her hos mig indtil han finder noget andet...

ved ikk om jeg skal stole på der ikk er sket noget efter alt det løgn for efter min mening lyver man ikke hvis der ikk er noget at skjule men ville lige høre andres mening eller om det kun er mig der har det sån ...

Anmeld

2. august 2010

B&J

katja26 skriver:

Nej men kan ikk finde ud af om jeg skal holde ved min beslutning og smide ham helt ud han bor stadig her hos mig indtil han finder noget andet...

ved ikk om jeg skal stole på der ikk er sket noget efter alt det løgn for efter min mening lyver man ikke hvis der ikk er noget at skjule men ville lige høre andres mening eller om det kun er mig der har det sån ...

hvis han har været så fuld og ikke kan huske en skid burde han da være klog og ikke drikke så meget for du ved værken ud eller ind hvad der er sket stakkels dig en kæmpe krammer....

og gør det dit hjerte fortæller også gør det..

Anmeld

2. august 2010

sofie85

katja26 skriver:

Jeg tror da næsten at han skjuler noget hvis han både siger at han ikke kan huske de har været der og at hans skjorte lugtede af parfume

Det er pisse svært, men synes du skal holde fast i din beslutning når han ikke engang er mand nok til at være ærlig omkring det. Du vil jo få det dårligt hver gang han for eftertiden skal nogen steder, og det er jo næsten ikke til at leve med...

Men uanset hvad du vælger så får du lige en

Anmeld

2. august 2010

katja26

sofie85 skriver:

Jeg tror da næsten at han skjuler noget hvis han både siger at han ikke kan huske de har været der og at hans skjorte lugtede af parfume

Det er pisse svært, men synes du skal holde fast i din beslutning når han ikke engang er mand nok til at være ærlig omkring det. Du vil jo få det dårligt hver gang han for eftertiden skal nogen steder, og det er jo næsten ikke til at leve med...

Men uanset hvad du vælger så får du lige en

ja jeg har samme mening... vi har været sammen næsten 8 år så det rigtig svart og specielt nu hvor jeg gravid med vores barn

tak for svarene

Anmeld

2. august 2010

Lillefe

Puha den er svær.. Jeg ved ikke helt.. jeg var helt sikkert blevet tosset.. hvor længe har i kendt hinanden og hvor tit drikker han osv..? tror det kommer meget andpå forholdet? Har du spurgt ham ad hvorfor han lugtede af parfume?

Anmeld

2. august 2010

katja26

Perl skriver:

Puha den er svær.. Jeg ved ikke helt.. jeg var helt sikkert blevet tosset.. hvor længe har i kendt hinanden og hvor tit drikker han osv..? tror det kommer meget andpå forholdet? Har du spurgt ham ad hvorfor han lugtede af parfume?

vi har været sa,mmen næsten 8 år han drikker hver weekend

han siger at det ved han ikke??

han siger han ikk kan huske noget derfra fordi han blev for fuld men hans kammerat har sagt at han sov da pigerne kom men han var stadig fuld da jeg hentede ham der ved 11 tiden

Anmeld

2. august 2010

Lillefe

katja26 skriver:

vi har været sa,mmen næsten 8 år han drikker hver weekend

han siger at det ved han ikke??

han siger han ikk kan huske noget derfra fordi han blev for fuld men hans kammerat har sagt at han sov da pigerne kom men han var stadig fuld da jeg hentede ham der ved 11 tiden

Ok er han udmiddelbart typen som drikker meget ? Personligt var jeg aldrig blevet sammen med en som er i den alder og drikker hver weekend.. men det er jo en smags sag...

Men tænk over det hvordan føler du det? hvad siger din intuition? Og har han løjet før? man kan sige hvis du har været sammen med ham i så lang tid så kan man mærke hvis der er noget galt det syntes jeg i hvert fald har også været sammen med min så længe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.