Smukke Silja (totalt billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

lion

Skouboe skriver:

Jeg læser ofte med herinde - når jeg alligevel leger malkeko med brystpumpen, men jeg får ikke svaret så meget - orker ikke rigtigt.

Det går fremad, men det er sq hårdt at komme sig over et KS med en totalt hyperaktiv 1½ årig i huset, og min ryg gør stadig ondt som ind i &¤#%¤!! og er fuld af sår efter de 5 gange de måtte stikke for at lægge blokade på mig.

Der skal nok komme mere fra mig når jeg er lidt ovenpå igen, men indtil da er her lige en stribe billeder.

Sikke en skøn pige du har  fået dig.

Jeg synes selv det var slemt lige efter jeg havde født og jeg fødte normalt. Så kan kun forstille mig hvordsan du må ha det efter et ks.

Glæder mig til du igen er mere på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Karo

Stort tillykke med smukke Silja

Hun er da bare en total dejlig lille pige, og freja virker da også til at være glad for hende. Elsker billedet med dig og begge pigerne på.

Anmeld

2. august 2010

Barbamama

Skouboe skriver:

Jeg læser ofte med herinde - når jeg alligevel leger malkeko med brystpumpen, men jeg får ikke svaret så meget - orker ikke rigtigt.

Det går fremad, men det er sq hårdt at komme sig over et KS med en totalt hyperaktiv 1½ årig i huset, og min ryg gør stadig ondt som ind i &¤#%¤!! og er fuld af sår efter de 5 gange de måtte stikke for at lægge blokade på mig.

Der skal nok komme mere fra mig når jeg er lidt ovenpå igen, men indtil da er her lige en stribe billeder.

ååååårh hvor er hun fiiiin!!! Men det er slet ikke nok billedspam. He he... Tillykke med hende!

Anmeld

2. august 2010

Ni-ko-li-ne

hvor er hun bare smuk og skøn og dejlig!!!!!!

Anmeld

4. august 2010

Milka

Skouboe skriver:

de her billeder er bare gået mig helt forbi!!

hvor er hun sød, hvor det fantastisk! hvordan har i det allesammen? og dig, er du langsomt ved at komme dig??

glæder mig til at høre mere og se flere billeder og selvfølgelig til at møde det lille væsen en dag

tillykke igen!!

Anmeld

4. august 2010

Skouboe

Milka skriver:

de her billeder er bare gået mig helt forbi!!

hvor er hun sød, hvor det fantastisk! hvordan har i det allesammen? og dig, er du langsomt ved at komme dig??

glæder mig til at høre mere og se flere billeder og selvfølgelig til at møde det lille væsen en dag

tillykke igen!!

Vi har det godt - nogle af os mere end andre.

Silja er stadig dejligt nem, men jeg kan ikke helt ryste tanken om stilhed før stormen af mig - Freja's kolik spøger stadig. Heldigvis er vi bedre rustet denne gang, hvis vi havner samme sted igen.

Jeg er ret plaget af smerter. Det tyder på at der er nogle nervebaner der er blevet generet, da de syede mig sammen, så hele venstre side af arret er super ømt og meget generet - det føles som om det brænder det meste af tiden, og der er ikke noget lægerne kan gøre ved det. Det bør gå over med tiden, mener de.

Det er også alt for længe siden jeg har set de skønne bøtter - lad os finde ud af noget, når jeg engang er kommet lidt ovenpå igen

Anmeld

4. august 2010

Milka

Skouboe skriver:

Vi har det godt - nogle af os mere end andre.

Silja er stadig dejligt nem, men jeg kan ikke helt ryste tanken om stilhed før stormen af mig - Freja's kolik spøger stadig. Heldigvis er vi bedre rustet denne gang, hvis vi havner samme sted igen.

Jeg er ret plaget af smerter. Det tyder på at der er nogle nervebaner der er blevet generet, da de syede mig sammen, så hele venstre side af arret er super ømt og meget generet - det føles som om det brænder det meste af tiden, og der er ikke noget lægerne kan gøre ved det. Det bør gå over med tiden, mener de.

Det er også alt for længe siden jeg har set de skønne bøtter - lad os finde ud af noget, når jeg engang er kommet lidt ovenpå igen

årh de forbandede smerter efter kejsersnit! håber da den brændende fornemmelse går væk snart, lyder bestemt ikke hyggeligt

hvornår startede frejas kolik? var hun også nem lige til at begynde med?

Anmeld

4. august 2010

Skouboe

Milka skriver:

årh de forbandede smerter efter kejsersnit! håber da den brændende fornemmelse går væk snart, lyder bestemt ikke hyggeligt

hvornår startede frejas kolik? var hun også nem lige til at begynde med?

Jeg kan ikke huske det - da hun var et par uger mener jeg.

Hun var forholdsvis nem - men hun var jo den første, så vi havde ikke så meget erfaring. Denne gang har vi nemmere ved at læse Silja, fordi vi har prøvet det før.

Anmeld

5. august 2010

Vinker

Ååååh hun er godt nok for LÆKKER, savle savle. Sådan en smuksak vil jeg skisme også ha!!!! Hvor har du købt hende om jeg må spørge????

Anmeld

5. august 2010

Skouboe

Vinker skriver:

Ååååh hun er godt nok for LÆKKER, savle savle. Sådan en smuksak vil jeg skisme også ha!!!! Hvor har du købt hende om jeg må spørge????

ebay har nogle ganske gode tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.