Smukke Silja (totalt billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Skouboe

Jeg læser ofte med herinde - når jeg alligevel leger malkeko med brystpumpen, men jeg får ikke svaret så meget - orker ikke rigtigt.

Det går fremad, men det er sq hårdt at komme sig over et KS med en totalt hyperaktiv 1½ årig i huset, og min ryg gør stadig ondt som ind i &¤#%¤!! og er fuld af sår efter de 5 gange de måtte stikke for at lægge blokade på mig.

Der skal nok komme mere fra mig når jeg er lidt ovenpå igen, men indtil da er her lige en stribe billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Dictes mor

Gud hvor er hun dejlig altså!!! Og jeg kan godt forstå, at du ikke rigtig har tid til at skrive så meget herinde, der er en hel del at se til hos dig for tiden, en det er vel nok dejligt, at du lige har tid til at lægge lidt billeder ind fra tid til anden

Anmeld

1. august 2010

JustAnotherName

Naiiiiijhhhhh, hvor er dine tøser bare dejlige! - Virkelig!! 

Anmeld

1. august 2010

anna-jonas

Hold da ellers op..............hun er da noget af en lille lækkermås. Sidder her og bliver total skruk (mon den følelse nogensinde forsvinder). Det er nogle dejlige piger du har Pernille...............dem har i lavet godt.

Knus Mette

Ps. By the way...........sender en pb. ang. søskendesædet.

Anmeld

1. august 2010

NaFe

Åhhh et dejligt lille pus altså..hun ser skøn ud....og det gør den store nu også..smiler

Anmeld

1. august 2010

Skouboe

Tak tak..

Rune og jeg sad helt overvældede på hospitalet efter Silja var kommet ud og kiggede på hinanden og blev enige om at hvis vi ikke kunne finde ud af andet - så kunne vi i det mindste lave kønne babyer... 

Anmeld

1. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hun er da helt og aldeles bedårende!!! Tak for det smukke kig!!!

Og Silja - suuuuk altså et dejligt navn!

Anmeld

1. august 2010

ooo

Smukke pige med det smukke navn.

Er helt vild med det billede hvor du sidder med begge pigerne, det er så fint.

Anmeld

1. august 2010

TbCp

Århhhh suk!

Anmeld

2. august 2010

ChatH

Skouboe skriver:

Jeg læser ofte med herinde - når jeg alligevel leger malkeko med brystpumpen, men jeg får ikke svaret så meget - orker ikke rigtigt.

Det går fremad, men det er sq hårdt at komme sig over et KS med en totalt hyperaktiv 1½ årig i huset, og min ryg gør stadig ondt som ind i &¤#%¤!! og er fuld af sår efter de 5 gange de måtte stikke for at lægge blokade på mig.

Der skal nok komme mere fra mig når jeg er lidt ovenpå igen, men indtil da er her lige en stribe billeder.

ÅHHH hvor er i skønne allesammen.. glæder mig til det bliver min tur lyder som om du er hårdt ramt efter kejsersnit, det er bare ikke sjovt god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.