forhelved altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

Sabina92

B&J skriver:

der sker jo en masse der inde og der nede og ens mens er næsten lige stoppet osv... min læge sagde jeg skulle tage det helt roligt så længe jeg havde det godt og kan kunne mærke på mig selv inden i jeg havde det godt og alt var godt har jo en sund og rask dreng 

du har det godt ellers se om det går væk i løbet af weekenden og hvis du er utryk ved det så ring da lige til vagtlægen eller jordmoren

Jeg kan bare ikke finde ud af mig selvom jeg er pisse nervøs eller hvordan s; er så sindsyg bange s;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Janni Pedersen

nu har jeg så ikke selv prøvet det men kender til problemet fra flere veninder som har gennemført graviditeten. Men en af veninderne stod i samme situation som dig og det var en lille rift fra urinrøret, man kan nemt komme til at få rifter dernede, især når man tørrer sig, man mærker det bare ikke altid

held og lykke

Anmeld

1. august 2010

Sabina92

Janni Pedersen skriver:

nu har jeg så ikke selv prøvet det men kender til problemet fra flere veninder som har gennemført graviditeten. Men en af veninderne stod i samme situation som dig og det var en lille rift fra urinrøret, man kan nemt komme til at få rifter dernede, især når man tørrer sig, man mærker det bare ikke altid

held og lykke

hm ja det kunne da være det (:

Anmeld

1. august 2010

B&J

Sabina92 skriver:

Jeg kan bare ikke finde ud af mig selvom jeg er pisse nervøs eller hvordan s; er så sindsyg bange s;

syntes du skal ringe bare for du kan falde til ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.