forhelved altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Sabina92

så går det godt og så går det skidt.

jeg bløder ikke som sådan, det er kun når jeg tørre mig efter wc-besøg man kan se det på papiret. Der er intet at se når jeg tisser s; Har brug for jeres støtte, er omkring 6-7uger henne, hvis det overhovedet er voksede - er dødangst efter en SA i sidste år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

NessaXenia

efter hvad jeg kan læse, så minder det om da jeg fik min SA i sidste månede.. sådan startede min SA første dagen, så kontakt din læge imorgen.

Mvh Nina.

Anmeld

1. august 2010

Sabina92

Nina Sophia skriver:

efter hvad jeg kan læse, så minder det om da jeg fik min SA i sidste månede.. sådan startede min SA første dagen, så kontakt din læge imorgen.

Mvh Nina.

alle andre siger at det godt an være sådan i starten. har ingen smerter eller noget. og det er ikke hver dag. Hva skulle lægen kunne gøre??

Anmeld

1. august 2010

B&J

Sabina92 skriver:

alle andre siger at det godt an være sådan i starten. har ingen smerter eller noget. og det er ikke hver dag. Hva skulle lægen kunne gøre??

Jeg havde også lidt blod på papiret og jeg havde heller ikke ondt men det var også meget lidt....

Anmeld

1. august 2010

NessaXenia

man kan godt bløde lidt på det tidspunkt hvor man skulle have haft sin mens, ja.

Din læge kan tage en blodprøve og tjekke hvordan det ser ud med din livmoder.

Anmeld

1. august 2010

Sabina92

B&J skriver:

Jeg havde også lidt blod på papiret og jeg havde heller ikke ondt men det var også meget lidt....

sådan er det os her (:

Anmeld

1. august 2010

Ranarupta

Jeg blødte også lidt i min graviditet og lige nu ligger min lille Albert ved siden af mig

Men ring for en sikkerheds skyld. Så skal du ikke være unødigt nervøs...

Anmeld

1. august 2010

Laulund87

Jeg blødte også lidt i starten af graviditeten så det er slet ikke sikkert der er noget galt

Anmeld

1. august 2010

Sabina92

ringer derud imorgen, men får sikkert afvide igen jeg bare skal være rolig. det hele skal gå naturensveje  det sagde hun sidst

Anmeld

1. august 2010

B&J

Sabina92 skriver:

sådan er det os her (:

der sker jo en masse der inde og der nede og ens mens er næsten lige stoppet osv... min læge sagde jeg skulle tage det helt roligt så længe jeg havde det godt og kan kunne mærke på mig selv inden i jeg havde det godt og alt var godt har jo en sund og rask dreng 

du har det godt ellers se om det går væk i løbet af weekenden og hvis du er utryk ved det så ring da lige til vagtlægen eller jordmoren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.