Tidlige symptomer - de samme hver gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

Laulund87

Hej

Første gang jeg var gravid var jeg meget dårlig og blev indlagt. Det var som om min krop frastødte barnet, men jeg aborterede ikke. 

Lægerne mente så der var noget galt så jeg fik en provokeret abort.

Min anden graviditet var ligesådan og jeg var indlagt meget de første 5 måneder Holdte det dog heldigvis ud.

Så her har det været nærmest ens graviditeter.

Kender din historie så du får lige etog  for snarlig graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Tina2

Ej hvor dejligt at se et indlæg fra dig!!!  X'er for vildt for at der snart er stær i kassen til jer!!!

Ang dit spørgsmål, så havde jeg MEGET ømme bryster både 1. og 2. gang fra den dag jeg havde forventet mens....

Her 3. gang havde jeg først ømme bryster fra uge 7-8 stykker..... Har heller ikke noget med kønnet at gøre, da den første er en pige, nummer to en dreng og nu ligger der en pige i maven..... Så underligt jeg ikke fik det denne gang også.....

for du snart kan skrive du er gravid!!!

Anmeld

1. august 2010

mamalicious

Bavianis skriver:

Hej alle Jer skønne kvinder!

Som en del af Jer ved, så vil jeg gerne have en lille abekat. Jeg går og mærker meget efter i dagene op til testning, og prøver at mærke om der er noget jeg kan genkende fra sidste graviditet - har jeg ondt i brysterne, tisser jeg mere etc, etc..

Så mit spørgsmål til Jer der har været gravid mere end een gang er:

Havde I samme symptomer ved alle Jeres graviditeter??

Altså - er een gang ømme bryster (eller andet) ensbetydende med at man vil få det sådant igen?? Hvad er Jeres erfaringer?

Knus og kram

Hej Bavianis.......

Nej !!! I mit tilfælde har det været 2 vidt forskellige graviditeter. Første gang var det en graviditet med tydelige symtomer. Ømme bryster, kvalme, hyppig vandladning, mega træt og jag i underlivet. 2 graviditet var jeg længe i tvivl - jeg forventede, tydeligt at kunne mærke det, da jeg jo havde prøvet det før!!! Men nej - tværtimod havde jeg hele tiden en fornemmelse af, at det var på trapperne - min mens!!

Begge graviditeter ventede jeg drenge

Jeg håber virkelig at det snart lykkedes jer.... Husker stadig den aften jeg læste din besked, der rystede min mand og jeg MEGET !!! 

Jeg håber I fik billeder og aftryk af jeres lille August

Cathrine

Anmeld

2. august 2010

businesstigger

Bavianis skriver:

Hej alle Jer skønne kvinder!

Som en del af Jer ved, så vil jeg gerne have en lille abekat. Jeg går og mærker meget efter i dagene op til testning, og prøver at mærke om der er noget jeg kan genkende fra sidste graviditet - har jeg ondt i brysterne, tisser jeg mere etc, etc..

Så mit spørgsmål til Jer der har været gravid mere end een gang er:

Havde I samme symptomer ved alle Jeres graviditeter??

Altså - er een gang ømme bryster (eller andet) ensbetydende med at man vil få det sådant igen?? Hvad er Jeres erfaringer?

Knus og kram

Nu har jeg været gravid 3 gange og de første 2 gange var symptomerne meget ens. Altså det skal jo siges at der sagtens kunne være en masse snyde symptomer som var indbildning, men der var 2 symptomer der var ens. Men her 3. gang var det anderledes. Det var stadig symptomer jeg genkendte fra første graviditet men nogle andre.

For mig har de forskellige "ikke snyde symptomer" bl.a. været øget udflåd (i sådan en mængde at jeg troede NU løber det ud af mig så mens må være kommet). Derudover har jeg normalt flade brystvorter og de gange jeg har været gravid har de strittet helt vildt. Her denne gang kom det med brystvorterne først lidt senere men der var konstant tisseri et godt tegn. Plus at jeg efter 3-4 dages konstant tisseri havde en meget markant følelse af at jeg ikke var alene i min mave så a sige.

Jeg brugte så den næste uge op til testning på at tale mig selv fra at det var muligt at den var der men det er jo en forsvarsmekanisme for ikke at blive alt for såret hvis den  ikke er.

Men jeg håber da snart at det bliver jeres tur igen! Det ville da være rigtig dejligt - og ganske velfortjent!

Anmeld

2. august 2010

Bavianis

Tusind tak for Jers svar.

Jeg går her og venter og venter. Synes jeg denne gang kan mærke en lille, bitte smule, men det kan sagtens være indbildning (læs: ønsketænkning). På trods af at jeg først skal teste på torsdag så har jeg allerede tisset på 8 millioner pinde, og de har selvfølgelig alle været negative.

Men tak til alle Jer der hepper!

Mht August, så tror jeg lige jeg vil skrive en opdatering - der er flere der har spurgt til det:-)

Knus og kram - og kom gerne med flere kommentarer!

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mjøøø... nej, ikke symptomer har været de samme, men intuitionen har været den samme...

Hvis du mærker efter inde i dig selv, så ved du det, når den er der.

Har du nogen skønne symptomer?

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ved min første, som endte i SA havde jeg ingen andre symptomer end store ømme bryster... Denne gang med Jonte havde jeg den vildeste kvalme hele første trimester, hovedpine, var dødtræt fra morgen til aften og uren hud...

Ihh, jeg håber da det er abekatten der er ved at sætte sig fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.