Tidlige symptomer - de samme hver gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.361 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Bavianis

Hej alle Jer skønne kvinder!

Som en del af Jer ved, så vil jeg gerne have en lille abekat. Jeg går og mærker meget efter i dagene op til testning, og prøver at mærke om der er noget jeg kan genkende fra sidste graviditet - har jeg ondt i brysterne, tisser jeg mere etc, etc..

Så mit spørgsmål til Jer der har været gravid mere end een gang er:

Havde I samme symptomer ved alle Jeres graviditeter??

Altså - er een gang ømme bryster (eller andet) ensbetydende med at man vil få det sådant igen?? Hvad er Jeres erfaringer?

Knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

mor_sabina

Nej overhovedet ikke, ihvertfald ikke for mit vedkomne. Første gang var det ømme bryster fra start, denne gang er det mere træthed og kvalme. Og det er altså begge drenmge så det har intet med det at gøre

Krydser for at den lille abekat snart flytter ind

Anmeld

1. august 2010

Bavianis

Ihh - tak for dit svar! Jeg går jo her og fumler med de babser - og ingenting sker der!

Håber bare SÅ meget der snart er rogn i skuffen, jeg trænger sådan!

Anmeld

1. august 2010

AnneBJ

Bavianis skriver:

Ihh - tak for dit svar! Jeg går jo her og fumler med de babser - og ingenting sker der!

Jeg har ingen erfaring at dele ud af, da det her kun er min første gang Men jeg ved at bl.a. min mor langt fra havde samme symptomer de 4 gange hun har været gravid

Håber det snart er Jeres tur

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

Bavianis skriver:

Ihhh hvor jeg  fingre for dig...går jævnligt og "kigger" efter dig herinde og håber 

Anmeld

1. august 2010

Bavianis

dorthemus skriver:

Ihhh hvor jeg  fingre for dig...går jævnligt og "kigger" efter dig herinde og håber 

Tusind tak Dorthe!

Jeg er ofte herinde, men synes ikke jeg har haft så meget at sige siden alt det med August. Men jeg kommer her jævnligt og holder øje med om det går Jer alle sammen godt - og ikke mindst Jeres lækre små fedlinger;-)

Runa er jo eet af pragteksemplarene - har set alle dine billeder, og hun er bare vidunderlig.

Vi har prøvet 3 gange siden August, men der er ikke rigtigt sket noget endnu, så - paranoid som man er - lægger man en masse i det uden man burde. Men jeg er nu stadig ved godt mod - men der må gerne snart indfinde sig en lille een dernede;-)

Knus og kram, Susanne

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

Bavianis skriver:

Tusind tak Dorthe!

Jeg er ofte herinde, men synes ikke jeg har haft så meget at sige siden alt det med August. Men jeg kommer her jævnligt og holder øje med om det går Jer alle sammen godt - og ikke mindst Jeres lækre små fedlinger;-)

Runa er jo eet af pragteksemplarene - har set alle dine billeder, og hun er bare vidunderlig.

Vi har prøvet 3 gange siden August, men der er ikke rigtigt sket noget endnu, så - paranoid som man er - lægger man en masse i det uden man burde. Men jeg er nu stadig ved godt mod - men der må gerne snart indfinde sig en lille een dernede;-)

Knus og kram, Susanne

TAAAAK  Jamen I fortjener det bare så meget. Og selvfølgelig lykkes det. Det skal bare lige være på det helt rigtige tidspunkt

Jeg GLÆDER mig til at læse, at nu er den god nok

Pssst!! Sender lige  i jeres retning

Anmeld

1. august 2010

Bavianis

Op!

Anmeld

1. august 2010

oo

det var ikke de samme symptomer ved mine to graviditeter heller. nu havde jeg jo heller ikke voldsomt meget graviditetshormon i kroppen ved den første, men sådan kan det jo godt gå og alligevel være helt normalt

Anmeld

1. august 2010

MM1987

Har ikke rigtig noget svar...

Men vil bare lige sige at krydser alt hvad jeg har lært... Og at dine fantastiske kommentare er savnet - men der kom et lille glimt med abekatten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.