Kærlighed ved første blik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Laulund87 skriver:

Den er også bare vildt kær

Vi var i sommerhus i sidste uge og da jeg så den her måtte Maria bare eje den

Dén bliver hun glad for!
Astrid, på trods af sine 16 mdr, leger stadig med sin. Den har været med overalt til tider. Så den er der bestemt leg i)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Tullebobs

Valle81 skriver:

var lige hvad der skete idag:0)

Vi er i sommerhus i mine forældres sommerhus i Lyngså lige ved Sæby, der var åbent i byen idag og vi var inde og slendre.

Var inde i en lille legetøjsbutik og så denne.................. og jeg var forelsket. Anton måtte eje den trods det meget lyserøde - men var solgt - og har aldrig set den før:0)

De største sommerhilsner fra alle os:0)

ps skal nok spamme JEr med billeder når vi kommer hjem fra ferie:0)

Hvor er den fin  Vi har den lilla elefant - og den er et KÆMPE hit!

Og det er lidt sjovt for mine forældre har også sommerhus i Lyngså (på kirstensvej) - af alle steder Hvor ligger dine forældres?

Kh Trine

Anmeld

1. august 2010

Mette.

Valle81 skriver:

var lige hvad der skete idag:0)

Vi er i sommerhus i mine forældres sommerhus i Lyngså lige ved Sæby, der var åbent i byen idag og vi var inde og slendre.

Var inde i en lille legetøjsbutik og så denne.................. og jeg var forelsket. Anton måtte eje den trods det meget lyserøde - men var solgt - og har aldrig set den før:0)

De største sommerhilsner fra alle os:0)

ps skal nok spamme JEr med billeder når vi kommer hjem fra ferie:0)

Den er bare så suuuper lækker!  Emilie har den også og eelsker den bare..

Anmeld

1. august 2010

Mette.

LauraLW skriver:

mig igen... inde på lamazes engelske hjemmeside (www.lamazetoys.co.uk) står der da at de godt kan sende til dk :-)

Tak jeg har lige bestilt ikke mindre end 3 dyr, til trods for hun allerede har 7 .. Jeg er helt facineret af deres fine legetøj og Emilie mindst ligeså meget..

Anmeld

1. august 2010

LauraLW

Mette. skriver:

Tak jeg har lige bestilt ikke mindre end 3 dyr, til trods for hun allerede har 7 .. Jeg er helt facineret af deres fine legetøj og Emilie mindst ligeså meget..

Det er det der er så fedt ved dem... de virker nemlig! Hvilke har du bestilt? (jeg får snart forbud hehe)

Anmeld

1. august 2010

Mette.

LauraLW skriver:

Det er det der er så fedt ved dem... de virker nemlig! Hvilke har du bestilt? (jeg får snart forbud hehe)

Jeg har fået forbud, men har bare gjort det alligevel .. Ej pjat.. Men jeg tror ikke Martin helt kan sætte sig ind i jeg synes hun behøver eje så mange..

Jeg har bestilt løven, uglen også sådan et lille dyr.. Jeg tror faktisk det er et stinkdyr.. Den sorte/hvide med en lyserød sløjfe.

Anmeld

1. august 2010

Laulund87

LouiseVous skriver:

Dén bliver hun glad for!
Astrid, på trods af sine 16 mdr, leger stadig med sin. Den har været med overalt til tider. Så den er der bestemt leg i)

Så må det have været en god investering

Anmeld

2. august 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Den bliver I glade for!

Vilma ELSKER hendes Lamaze-ting.- Hun snakker og leger med dem hele tiden nærmest... derfor har hun efterhånden lidt af en samling, og sidste nye: Olivia the owl er på vej med posten :-)

Åhh her elsker vi også bare lamaze - der ryger da ofte en ny ting med hjem:0) Og nu efter du skrev det med at købe lamaze i england - så har jeg sørmer også lige været inde og snuse - og tror sørme jeg kommer til at købe et par stykker inden ugen er omme:0) Det er jo halv pris:0)

Anmeld

2. august 2010

Valle81

Tullebobs skriver:

Hvor er den fin  Vi har den lilla elefant - og den er et KÆMPE hit!

Og det er lidt sjovt for mine forældre har også sommerhus i Lyngså (på kirstensvej) - af alle steder Hvor ligger dine forældres?

Kh Trine

Ej hvor er det vildt - tænk sig at tilfælde at du lige læser indlægget:0)

Jamen mine forældres ligger på Esthersvej:0) Så det er vist kun spytklatter fra hinanden:0)

Anmeld

2. august 2010

Tullebobs

Valle81 skriver:

Ej hvor er det vildt - tænk sig at tilfælde at du lige læser indlægget:0)

Jamen mine forældres ligger på Esthersvej:0) Så det er vist kun spytklatter fra hinanden:0)

Ej DET er da lidt sjovt Jeg kan ikke lige huske hvor Esthersvej ligger i forhold til kirstensvej - men vejnavnene kunne da tyde på at det er lige ved siden af hinanden - verden er lille indimellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.