Kærlighed ved første blik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Valle81

var lige hvad der skete idag:0)

Vi er i sommerhus i mine forældres sommerhus i Lyngså lige ved Sæby, der var åbent i byen idag og vi var inde og slendre.

Var inde i en lille legetøjsbutik og så denne.................. og jeg var forelsket. Anton måtte eje den trods det meget lyserøde - men var solgt - og har aldrig set den før:0)

De største sommerhilsner fra alle os:0)

ps skal nok spamme JEr med billeder når vi kommer hjem fra ferie:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

LauraLW

Den bliver I glade for!

Vilma ELSKER hendes Lamaze-ting.- Hun snakker og leger med dem hele tiden nærmest... derfor har hun efterhånden lidt af en samling, og sidste nye: Olivia the owl er på vej med posten :-)

Anmeld

1. august 2010

Laulund87

Den er også bare vildt kær

Vi var i sommerhus i sidste uge og da jeg så den her måtte Maria bare eje den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2010

Mette.

LauraLW skriver:

Den bliver I glade for!

Vilma ELSKER hendes Lamaze-ting.- Hun snakker og leger med dem hele tiden nærmest... derfor har hun efterhånden lidt af en samling, og sidste nye: Olivia the owl er på vej med posten :-)

Undskyld jeg lige misbruger tråden.. Men jeg har set Olivia the Owl på Lamaze's hjemmeside.. Men de sender jo ikke til DK og man kan da ikke bestille den nogen stedet, kan man?

Jeg er forelsket i den og Emilie må bare eje den!!

Anmeld

1. august 2010

Laulund87

Mette. skriver:

Undskyld jeg lige misbruger tråden.. Men jeg har set Olivia the Owl på Lamaze's hjemmeside.. Men de sender jo ikke til DK og man kan da ikke bestille den nogen stedet, kan man?

Hmm jeg synes ikke jeg kan se nogen steder du kan købe den, desværre

Men hold k***den er sød! Der blev jeg også lige forelsket

Anmeld

1. august 2010

Mette.

Laulund87 skriver:

Hmm jeg synes ikke jeg kan se nogen steder du kan købe den, desværre

Men hold k***den er sød! Der blev jeg også lige forelsket

Ja, den er alt for kær!! men man kan garanteret finde den på en hjemmeside som vil sende til DK

Anmeld

1. august 2010

Laulund87

Mette. skriver:

Ja, den er alt for kær!! men man kan garanteret finde den på en hjemmeside som vil sende til DK

Ja det må kunne lade sig gøre

Anmeld

1. august 2010

LauraLW

Mette. skriver:

Jeg har købt den på ebay (den engelske version)  - en sælger der sælger ting fra deres netbutik (ser det ud som), så den er selvfølgelig ny. Har også købt Bill the Beaver til min lille nye nevø og har ialt betalt 155,- for de to inkl fragt.

Anmeld

1. august 2010

LauraLW

Laulund87 skriver:

Den er også bare vildt kær

Vi var i sommerhus i sidste uge og da jeg så den her måtte Maria bare eje den

Hehe. Den fik Vilma i "barselsgave" og den den er et kæmpe hit! Derudover har hun en havfrue og en påfugl, som hun også er helt vild med.

Anmeld

1. august 2010

LauraLW

Mette. skriver:

mig igen... inde på lamazes engelske hjemmeside (www.lamazetoys.co.uk) står der da at de godt kan sende til dk :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.