6 års fødselsdag-hvad skal jeg lave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.870 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. august 2010

3xM

Marcus blir 6 år d. 24 jeg har termin med lillebror d. 12 altså 12 dage før.

så hvad finder man på til alle skolepoderne??

både mad og aktiviter, vi bor i hus m have ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

maiken81

Hej

Min datter har 6 års fødselsdag den 16, og har i år besluttet at hun vil have pitabrød og kage. Det passer mig fint da begge dele er noget man kan forberede inden gæsterne kommer.

Som underholdning har vi fundet på en masse ting man kan lave i haven fx dåsekast, skyde på mål, huskeleg med ting under et håndklæde, fiske ting i badebassinet osv. Måske vi laver det som en skattejagt hvor der er en præmie når de er færdige.

Håber der er lidt ideer du kan bruge :-)

Hilsen Maiken

Anmeld

1. august 2010

tinasmor

12 dage før! Så bliver det sikkert hårdt Jeg håber du kan finde en til at være sammen med dig (hvis ikke du har kæreste) så en god veninde, din mor eller lign. for der bliver sikkert knald på med så mange unger.

Måske man kan gøre det nemt (men sikkert også dyrt) at inviterer drengene i biografen?

Anmeld

1. august 2010

line melias mor

ja eller smide dem i løvens hule. så kan de tumle der

Anmeld

1. august 2010

3xM

tak for alle jeres skønne ider, flere modtages gerne jeg har en kæreste som selvf. er hjemme på den dag når nu jeg sidder m en spæd.

løvens hule havde jeg også liiidt tænkt på, men det at skulle være bundet ude med baby ???

super gode legeforslag verst-er under overvejelse

hvad med mad any ideas???

Anmeld

1. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mariaogmarcus skriver:

tak for alle jeres skønne ider, flere modtages gerne jeg har en kæreste som selvf. er hjemme på den dag når nu jeg sidder m en spæd.

løvens hule havde jeg også liiidt tænkt på, men det at skulle være bundet ude med baby ???

super gode legeforslag verst-er under overvejelse

hvad med mad any ideas???

Hvad med Pizza snegle, pølsehorn, mini dunser, boller og lagkage.

Sneglene og hornene kan du evt. lave af en grov mel, så de bliver lidt sunde, og så evt en masse udskåren grønt og frugt.

Det meste kan laves i forvejen, og så er det da dejligt nemt at gå til på dagen.

Anmeld

2. august 2010

3xM

Alexis skriver:

Hvad med Pizza snegle, pølsehorn, mini dunser, boller og lagkage.

Sneglene og hornene kan du evt. lave af en grov mel, så de bliver lidt sunde, og så evt en masse udskåren grønt og frugt.

Det meste kan laves i forvejen, og så er det da dejligt nemt at gå til på dagen.

lyder super lækkert

Anmeld

2. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mariaogmarcus skriver:

lyder super lækkert

Ja ik? Så er der også lidt til enhver smag, og børn elsker jo at spise små lækre bidder, og frugt som bare står klar til fortæring

Anmeld

2. august 2010

3xM

Alexis skriver:

Ja ik? Så er der også lidt til enhver smag, og børn elsker jo at spise små lækre bidder, og frugt som bare står klar til fortæring

maden er helt sikkert skr. op takker

Anmeld

2. august 2010

Sakris

Når der skal pakkes gaver ud, kan i lave flaskehalsen peger på. Den person den peger på må give sin gave til fødselaren. På den måde kan alle se hvad der bliver givet i gave og alle kan få lov til at vise hvad de giver.

Så kunne I lave små konkurrencer: hold, der skal bygge det højeste tårn i lego på tid, lakridssnørrespisning.

Ellers kan man låne en bog på biblioteket med "selskabslege" for børn, og det kan være det kan give nogle idéer til nogle lege hvor de kan få brændt noget krudt af i haven, uden at du skal forberede det store. Præmier kunne være slikkepinde, og når alle legene er gennemført kunne de få en slikpose i præmie hver.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.