Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TrineLærke skriver: Jeg vil gerne have ærlige svar - men når jeg så spørger om du vil ville have det, så forventer jeg da også et ærligt svar. Og det er nu heller ikke haven der er mit problem, jeg ville da blot blive ked af det hvis den skulle være mindre. Jeg synes tilgengæld at der er rigtig mange gyldige grunde, så som trappen, en halveret stue, hvor der ikke er plads til hverken børn der kan lege eller et spisebord, køkkenet er ikke stort og der har vi kun et meget lille bord til 2 personer. Lærke skal have badekar og da vi kun har et badeværelse på 3 kvm i stueetagen, kan det jo ikke lade sig gøre og der er heller ikke plads til det ovenpå og der kan hun jo i øvrigt heller ikke komme op. Synes selv det er meget gyldige grunde.
Jeg vil gerne have ærlige svar - men når jeg så spørger om du vil ville have det, så forventer jeg da også et ærligt svar.
Og det er nu heller ikke haven der er mit problem, jeg ville da blot blive ked af det hvis den skulle være mindre.
Jeg synes tilgengæld at der er rigtig mange gyldige grunde, så som trappen, en halveret stue, hvor der ikke er plads til hverken børn der kan lege eller et spisebord, køkkenet er ikke stort og der har vi kun et meget lille bord til 2 personer.
Lærke skal have badekar og da vi kun har et badeværelse på 3 kvm i stueetagen, kan det jo ikke lade sig gøre og der er heller ikke plads til det ovenpå og der kan hun jo i øvrigt heller ikke komme op. Synes selv det er meget gyldige grunde.
Absolut. Så derfor drop haven som grund.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: Absolut. Så derfor drop haven som grund.
Det kan vi så godt blive enige om - og det er heller ikke dem jeg vil ligge tryk på, da det er et mindre problem for MIG!
TrineLærke skriver: Det kan vi så godt blive enige om - og det er heller ikke dem jeg vil ligge tryk på, da det er et mindre problem for MIG!
Fint. Resten synes jeg da også er valide grunde.
Op op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128