Lullaby skriver:
Nu ved jeg ikke hvordan amtet fungerer men vel som med så meget andet i finanskrisen er de ikke villige til at betale en hel masse for dem, måske ikke gyldige grunde. Hvad du synes og hvad jeg synes er nok ligegyldigt. Hvorfor spørger du hvis du bare vil have positive svar? Altså min have er 4*4 meter. Så tro mig, jeg har selv en minihave så derfor kan jeg da godt forstå, at det ikke er det bedste, jeg siger bare at argumentet for ikke, at have en pavillion er fordi i vil få en lille have er ikke et gyldigt argument i mine øjne, især ikke når andre skal finansiere det. Selve ideen med en pavillion er latterlig men du skal nok finde på en anden grund end haven.
Jeg vil gerne have ærlige svar - men når jeg så spørger om du vil ville have det, så forventer jeg da også et ærligt svar.
Og det er nu heller ikke haven der er mit problem, jeg ville da blot blive ked af det hvis den skulle være mindre.
Jeg synes tilgengæld at der er rigtig mange gyldige grunde, så som trappen, en halveret stue, hvor der ikke er plads til hverken børn der kan lege eller et spisebord, køkkenet er ikke stort og der har vi kun et meget lille bord til 2 personer.
Lærke skal have badekar og da vi kun har et badeværelse på 3 kvm i stueetagen, kan det jo ikke lade sig gøre og der er heller ikke plads til det ovenpå og der kan hun jo i øvrigt heller ikke komme op. Synes selv det er meget gyldige grunde.
Anmeld