Endnu et postkort... Mange billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

trunte89

Hvor ser det bare hyggeligt ud!

Håber jeg en dag får mulighed for at give mit barn den oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Pia.

trunte89 skriver:

Hvor ser det bare hyggeligt ud!

Håber jeg en dag får mulighed for at give mit barn den oplevelse

JA det var en skøn tur... Det er nu ikke fordi det er SÅ dyrt igen... Selvfølgelig er det også penge, men ikke som så meget andet... Vi (eller børnenes far, jeg var jo inviteret med) gav lidt over 9000 kr for os alle 5 og det var inc. morgenmad i den hytte vi havde lejet - fri adgang til stort badeland, fri adgang til disney land i 3 dage med alle forlystelser betalt plus parkering... Så er der selvfølgelig turen der ned og hjem og lommepenge - så hele turen kostede 20.000 kr (plus-minus)

Anmeld

1. august 2010

Pia.

HOV det indlæg kom to gange....

Anmeld

1. august 2010

Dot D

Pia. skriver:

Vi spiste ikke der inde - for ja det er alt for dyrt - 45 kr. for en hotdog (spiste vi dog den ene dag) Vi havde morgenmad inc. der hvor vi boede og vi spiste lidt sent alle dagene, så vi sprang mere eller mindre frokosten over der nede og spiste hjemme hvor vi boede til aften... den stod mest på is, popcorn og hygge til ungerne i løbet af dagen og så havde vi selv frugt med !...

Den der med om man selv må medbringe mad - det aner jeg faktisk ikke, men umiddelbart vil jeg sige ja - vi havde selv drikkevare med ind og frugt(og det er vel lidt det samme) de går højt op i sikkerhed, så de tjekkde taskerne og så vores medbragte drikkevare .... Jeg finder lige mine papir på et tidspunkt og ser om der står noget med medbragt mad ....

Knus Pia, som lover dig du godt kan glæde dig men som jeg skrev tidligere, så er det en god idé at være forberedt og læse lidt på kortene inden man tager der ind... og så vil jeg sige at 3 dage ikke var helt nok med hensyn til at nå at se det hele, men nok for mig - Man bliver en smule træt af søde, kærlige (irriterende) disney figure...

Syntes lige du skal se deres hotdog - hvad du ser på billedet er hvad du får når du bestiller en hotdog...

Så må vi i gang med at forberede os Vi har fire dage i parkerne, så håber vi når rundt. Glæder mig til at høre, hvad der står i dine papirer

Anmeld

1. august 2010

trunte89

Pia. skriver:

JA det var en skøn tur... Det er nu ikke fordi det er SÅ dyrt igen... Selvfølgelig er det også penge, men ikke som så meget andet... Vi (eller børnenes far, jeg var jo inviteret med) gav lidt over 9000 kr for os alle 5 og det var inc. morgenmad i den hytte vi havde lejet - fri adgang til stort badeland, fri adgang til disney land i 3 dage med alle forlystelser betalt plus parkering... Så er der selvfølgelig turen der ned og hjem og lommepenge - så hele turen kostede 20.000 kr (plus-minus)

ja okay, det var jo ikke fordi det var VILDT voldsomt. ( kun lidt )

Anmeld

1. august 2010

Sakris

Åh.... Jeg vil også til Disneyland Hold op det ser hyggeligt ud!

Anmeld

1. august 2010

Tullebobs

Dejlige billeder af dejlige unger - de ser bare så grundglade ud dine unger

Du ser skisme da også skøn søde!

Vil glæde mig til den dag, når baby W er stor nok til komme med i Disneyland...

Kh Trine

Anmeld

1. august 2010

Pia.

Dot D skriver:

Så må vi i gang med at forberede os Vi har fire dage i parkerne, så håber vi når rundt. Glæder mig til at høre, hvad der står i dine papirer

Altså der står intet om man IKKE må medbringe mad... Og jeg snakkede lige med børnenes far - han mener helt bestemt at det må man gerne... Vi havde jo som jeg skrev tidligere drikkevare og frugt med og det sagde de intet til...

Så mit svar må blive at det er jeg ret sikker på I gerne må, men er dog ikke helt sikker...

God tur glæder mit til at høre om jeres tur dernede...

Knus fra Pia.

Anmeld

1. august 2010

Pia.

Tullebobs skriver:

Dejlige billeder af dejlige unger - de ser bare så grundglade ud dine unger

Du ser skisme da også skøn søde!

Vil glæde mig til den dag, når baby W er stor nok til komme med i Disneyland...

Kh Trine

Tak søde

Det var også en fantastisk tur og ungerne har virkelig nydt det...

Er glad for du kan se det på dem

Kan godt forstå du glæder dig til drengene er store nok...

Knus Pia.

Anmeld

1. august 2010

Dot D

Pia. skriver:

Altså der står intet om man IKKE må medbringe mad... Og jeg snakkede lige med børnenes far - han mener helt bestemt at det må man gerne... Vi havde jo som jeg skrev tidligere drikkevare og frugt med og det sagde de intet til...

Så mit svar må blive at det er jeg ret sikker på I gerne må, men er dog ikke helt sikker...

God tur glæder mit til at høre om jeres tur dernede...

Knus fra Pia.

Tak for det, så kan vi prøve at tage noget med den første dag og se om de nupper det fra os Så ved vi jo hvad vi kan gøre de sidste dage... Skal nok skrive når vi har været dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.