Endnu et postkort... Mange billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Pia.

Syntes idéen om et lille postkort var så sød så her kommer et lille et fra mig...

Kære alle sammmen

Skøn ferie ind til nu, vejret har virkelig været med os og turen ned til Frankring gik rigtig godt, alle tre børn var spændte men alligevel klarede de køreturen uden de store problemer... Vi kørte alt i alt 16 timer med enkle tank-stop og en lille hvile pause... 5 dage I Paris med ren hygge 3 dage i disney land, badeland og lækre resturanter har bare været livet... vi boede et fantastisk skønt sted og nød hver dag med ren hygge og afslapning... - 16 timers køretur hjem, var ikke lige så sjovt som der ned, men børnene sov næsten hele natten...

Vi har været hjemme en uge nu og vejret har jo virkelig været med os her hjemme også, så det er skønt... 1½ uge tilbage af børnenes 7 ugers sommerferie så starter de op i 2 og 5 klasse...

Nå bare en lille hilsen fra mig. Har savnet jer alle sammen rigtig meget, har dog kigget ind i ny og næ men ikke rigtig haft så meget tid til at få skrevet...

Her er lidt billeder ... jeg har taget i alt 800 billeder på vores ferie, men jeg skåner jeg for dem alle og viser bare en smule af dem her...

Knus fra Pia, som håber Alle har det godt og nyder den dejlige danske sommer...

Den melder fejl med de sidste billeder - er der mon max plads i et indlæg... de sidste 10 billeder kommer neden under...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Pia.

Her er de sidste billeder for denne gang...

Anmeld

1. august 2010

Lady Marion <3

Uhh hvor ser det lækkert ud   Sådan en ferie man bare ikke vil hjem fra    Dejligt i har hygget jer og hvor ser du dog smækker lækker ud søde

Anmeld

1. august 2010

4kløver

Der vil jeg så gerne hen  er det så fedt som det siges??

Anmeld

1. august 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Uhh hvor ser det lækkert ud   Sådan en ferie man bare ikke vil hjem fra   Dejligt i har hygget jer og hvor ser du dog smækker lækker ud søde

Taaak Sød og dejlig som altid er du....

Ja det var en skøn ferie... Tiden går bare alt alt for hurtigt - desværre...

Anmeld

1. august 2010

Pia.

4kløver skriver:

Der vil jeg så gerne hen  er det så fedt som det siges??

Ja der er lækkert - men det er meget STORT... og man skal nok forberede sig lidt bedre end vi havde gjort... Det er opdelte i forskellige "lande" og den første dag brugte vi på at læse kort, kort og atter kort, dag nummer to fandt vi sytemet i at gå de forskkelige lande lidt bedre igennem og brugte en hel dag de forskellige steder - men det er et skønt sted og ungerne elsker det ... Selvfølgelig skal man være forberedt på mange lange køre så talmodighed kræves...

Anmeld

1. august 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Taaak Sød og dejlig som altid er du....

Ja det var en skøn ferie... Tiden går bare alt alt for hurtigt - desværre...

Ja kan ind i mellem blive helt depri over tiden går så stærkt

Man skal huske at stoppe op og nyde livet

Anmeld

1. august 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Ja kan ind i mellem blive helt depri over tiden går så stærkt

Man skal huske at stoppe op og nyde livet

Ja du har virkelig ret søde.... Syntes slet ikke jeg kan følge med

Mine børn vokser så hurtigt, der er så mange ting de kan selv nu, de får mindre og mindre brug for mig - sådan kan jeg godt føle det engang imellem... Vil jo helst ikke give slip på dem...

Anmeld

1. august 2010

Dot D

Tak for postkortet, dejligt at se, at I har haft en god ferie. Vi skal til Disneyland senere på året med et hold venner. Vi har hørt at det er ret dyrt at spise derinde, og at man ikke må have mad med. Kan du be - eller afkræfte dette? Så er vi jo lidt forberedte på det, når vi kommer frem.

Knus fra Dot( der glæder sig til Disneyland)

Anmeld

1. august 2010

Pia.

Dot D skriver:

Tak for postkortet, dejligt at se, at I har haft en god ferie. Vi skal til Disneyland senere på året med et hold venner. Vi har hørt at det er ret dyrt at spise derinde, og at man ikke må have mad med. Kan du be - eller afkræfte dette? Så er vi jo lidt forberedte på det, når vi kommer frem.

Knus fra Dot( der glæder sig til Disneyland)

Vi spiste ikke der inde - for ja det er alt for dyrt - 45 kr. for en hotdog (spiste vi dog den ene dag) Vi havde morgenmad inc. der hvor vi boede og vi spiste lidt sent alle dagene, så vi sprang mere eller mindre frokosten over der nede og spiste hjemme hvor vi boede til aften... den stod mest på is, popcorn og hygge til ungerne i løbet af dagen og så havde vi selv frugt med !...

Den der med om man selv må medbringe mad - det aner jeg faktisk ikke, men umiddelbart vil jeg sige ja - vi havde selv drikkevare med ind og frugt(og det er vel lidt det samme) de går højt op i sikkerhed, så de tjekkde taskerne og så vores medbragte drikkevare .... Jeg finder lige mine papir på et tidspunkt og ser om der står noget med medbragt mad ....

Knus Pia, som lover dig du godt kan glæde dig men som jeg skrev tidligere, så er det en god idé at være forberedt og læse lidt på kortene inden man tager der ind... og så vil jeg sige at 3 dage ikke var helt nok med hensyn til at nå at se det hele, men nok for mig - Man bliver en smule træt af søde, kærlige (irriterende) disney figure...

Syntes lige du skal se deres hotdog - hvad du ser på billedet er hvad du får når du bestiller en hotdog...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.