Syntes idéen om et lille postkort var så sød så her kommer et lille et fra mig...
Kære alle sammmen 
Skøn ferie ind til nu, vejret har virkelig været med os og turen ned til Frankring gik rigtig godt, alle tre børn var spændte men alligevel klarede de køreturen uden de store problemer... Vi kørte alt i alt 16 timer med enkle tank-stop og en lille hvile pause... 5 dage I Paris med ren hygge 3 dage i disney land, badeland og lækre resturanter har bare været livet... vi boede et fantastisk skønt sted og nød hver dag med ren hygge og afslapning... - 16 timers køretur hjem, var ikke lige så sjovt som der ned, men børnene sov næsten hele natten...
Vi har været hjemme en uge nu og vejret har jo virkelig været med os her hjemme også, så det er skønt...
1½ uge tilbage af børnenes 7 ugers sommerferie så starter de op i 2 og 5 klasse...
Nå bare en lille hilsen fra mig. Har savnet jer alle sammen rigtig meget, har dog kigget ind i ny og næ men ikke rigtig haft så meget tid til at få skrevet...
Her er lidt billeder
... jeg har taget i alt 800 billeder på vores ferie, men jeg skåner jeg for dem alle og viser bare en smule af dem her...
Knus fra Pia, som håber Alle har det godt og nyder den dejlige danske sommer...
Den melder fejl med de sidste billeder - er der mon max plads i et indlæg... de sidste 10 billeder kommer neden under...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld