Cykelstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Mussen2

Mussen2 skriver:

Så har jeg været forbi cykelhandleren - jeg har lige et par sp.

Har du med hamaxen oplevet problemer med at barnet sidder og kigger lidt nedad, pga. hjelmen som støder mod ryggen i stolen?

Glemte lige: cykelhandleren nævnte at det med at kikke sædet af kunne volde problemer med en damecykel, grundet at den ofte sidder lavt, så man er nød til at løsne sadlen også? er du høj eller lav og hvordan er din cykel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

LC

Mussen2 skriver:

Glemte lige: cykelhandleren nævnte at det med at kikke sædet af kunne volde problemer med en damecykel, grundet at den ofte sidder lavt, så man er nød til at løsne sadlen også? er du høj eller lav og hvordan er din cykel?

Min datter kigger ikke nedad, hun sidder fint i den, men de siger at det er et større problem hvis barnet er træt og sover, og det har min datter ikke været når hun har været med ude og cykel.

Jeg er kun 160 og har en Avenue Broadway cykel, en cykel de generelt siger er svær at sætte en cykelstol bag på. Har ikke hørt det med at der kan være problemer med sadlen, jeg har ihvertfald ikke behov for at gøre noget ved min sadel.

Anmeld

5. august 2010

HDA2311

Vi har en bobike og er super glad for den.

Vi købte 2 brugte, kunne få det for det samme som en ny koster, så vi slipper for at skulle flytte den mellem cyklerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.