Cykelstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.938 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Mussen2

hvilken har i og hvad skal man være opmærksom på? mIn datter er 14mdr  Hvad koster de?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

XXSS

Jeg har en bobike

http://www.bobike.nl/dk/Bobike_cykelstol.htm?fluxmenu=m2

Priser alt afhængig af størrelse, men du kan læse lidt om dem her.. og om sikkerheden - vi er vældig tilfredse med vores.

Anmeld

1. august 2010

LC

Jeg har en "Hamax kiss" - den koster 500 kr, fordelen er at den er nem at flytte fra min cykel og over på min mands cykle om morgnen så vi kan skiftes til at cykle med hende i dagpleje.

Bobike er lidt sværre at flytte rundt fra cykel til cykel, tror de koster omkring 1000kr - men de skulle til gengæld sidde bedre fast på cyklen(det er argumentet for at de er dyere, når man høre om det ved cykelhandlerne)

Men jeg er rigtig glad for vores hamax, og kan klart anbefale den.

Anmeld

1. august 2010

LC

Hov, iforhold til sikkerhed, skulle den være næsten den samme i alle cykelstole - der er ikke den vilde sikkerhed i stolene - det er cykelhjelmen der beskytter barnet hvis der ske noget..

Anmeld

1. august 2010

nannanadja

vi gik ned til cykelhandleren og fik nogle gode råd om det hele, ta en snak med dem , de kan rådgive dig bedst muligt.

jeg tror vi ga omkring 5-600kr

Anmeld

3. august 2010

Mussen2

LC skriver:

Jeg har en "Hamax kiss" - den koster 500 kr, fordelen er at den er nem at flytte fra min cykel og over på min mands cykle om morgnen så vi kan skiftes til at cykle med hende i dagpleje.

Bobike er lidt sværre at flytte rundt fra cykel til cykel, tror de koster omkring 1000kr - men de skulle til gengæld sidde bedre fast på cyklen(det er argumentet for at de er dyere, når man høre om det ved cykelhandlerne)

Men jeg er rigtig glad for vores hamax, og kan klart anbefale den.

Det lyder vel nok smart det med at skifte den over på den anden cykel, sådan lige. Er det uden skruetrækker etc ?

Anmeld

3. august 2010

LC

Mussen2 skriver:

Det lyder vel nok smart det med at skifte den over på den anden cykel, sådan lige. Er det uden skruetrækker etc ?

Ja, det er uden skruer. Der er en knap som skal trykkes ind, så går hele stolen løs fra beslaget. og så kan man flytte den over på en anden cykel og klikke den fast.

På bobike er der 3 steder den skal løsnes og der er 2 skruer.

Man skal dog købe et ekstra beslag, men det koster 150kr. Så kan den nemt flyttes fra den ene cykel til den anden.

Anmeld

3. august 2010

Mussen2

LC skriver:

Ja, det er uden skruer. Der er en knap som skal trykkes ind, så går hele stolen løs fra beslaget. og så kan man flytte den over på en anden cykel og klikke den fast.

På bobike er der 3 steder den skal løsnes og der er 2 skruer.

Man skal dog købe et ekstra beslag, men det koster 150kr. Så kan den nemt flyttes fra den ene cykel til den anden.

fedt det vil jeg gå efter - kan den sidde på alle typer cykel. ELler skal der være noget ex. bagagebærer.

Aner ikek ret meget om det

Anmeld

3. august 2010

LC

Mussen2 skriver:

fedt det vil jeg gå efter - kan den sidde på alle typer cykel. ELler skal der være noget ex. bagagebærer.

Aner ikek ret meget om det

Det er ikke noget krav at der er bagagebæger, på min cykel sidder den 5cm over aligevel, men den støtter ned på bagagebægeret på min mands cykel.

Tror den kan sidde på alle slags cykler, sidder bare med et beslag som man sætter rundt om stangen til sadlen, ca, 5 til 10 cm under sadlen.

Anmeld

4. august 2010

Mussen2

LC skriver:

Det er ikke noget krav at der er bagagebæger, på min cykel sidder den 5cm over aligevel, men den støtter ned på bagagebægeret på min mands cykel.

Tror den kan sidde på alle slags cykler, sidder bare med et beslag som man sætter rundt om stangen til sadlen, ca, 5 til 10 cm under sadlen.

Så har jeg været forbi cykelhandleren - jeg har lige et par sp.

Har du med hamaxen oplevet problemer med at barnet sidder og kigger lidt nedad, pga. hjelmen som støder mod ryggen i stolen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.