Vis mig din sansegynge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Maja_4000

Vi har også en

Caroline bruger den dog mest til at putte sine dukker og bamser på i øjeblikket .. Hun er ikke så vild med at gynge efter hun er faldet ned af en gynge Men vi håber det vender igen snart :b

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Gry91

her har vi også kigget meget på dem

har fundet en til 1000kr, men så igår at netto har dem til 399, er de mon ligeså gode? det er jo en væsentlig prisforskel og  må de ligge på maven i dem? 

Anmeld

3. juni 2012

bøllen

Kan se det er en gammel tråd - men vi har en til mindste manden fik den i dåbsgave.

Den hænger i stuen og her har alle børn STOR glæde af den.

De elsker alle sammen og gynge i den , ligge og slappe af

Anmeld

3. juni 2012

bøllen

Gry91 skriver:

har fundet en til 1000kr, men så igår at netto har dem til 399, er de mon ligeså gode? det er jo en væsentlig prisforskel og  må de ligge på maven i dem? 

Ved ikke hvor meget forskel der er på den , vores er købt i Bilka .

Der er 2 modeller , en * tynd * model og en kraftigere model.

Mindste manden fik den tynde i dåbsgave men den gik og i det tov værk, og den blev byttet. Ved en fejl fik vi den tykke model , og den er bare super

Anmeld

3. juni 2012

MortilElias2010

Vi har een, men den har endnu ikke hittet hos vores søn. De gange han har brugt den kan tælles på to hænder siden han fyldte 1 år. Og han er 2.5 nu. Så vi venter stadigvæk  Men mor kan godt lide den, så den bliver brugt måske bare ikke som tiltænkt til at begynde med 

Vores er den tynde model. Ved ikke hvor meget det har at sige, men farmor og farfar har den tykke og den vil han gerne bruge. 

Anmeld

3. juni 2012

Kløver

Har desværre ingen billede da vi lige har fået sat gyngestativ, og sansegynge op, i haven, i går. Men vores er magen til den dine drenge har på værelset

Anmeld

3. juni 2012

Kløver

Gry91 skriver:

Vi har den tykke model, købt på tilbud i netto. Den er super fin

Anmeld

3. juni 2012

twinboys

Monse85 skriver:

De er virkelig så lækre de sansegynger..:-D Og ville så gerne have en til min lille Gustav..:-D

Ved ikke om nogen af jer læser oplæget da det er længe sidend er er skrevet i det.. Men har I gode råd til hvor man køber sansegyngerne i en ordetlig kvalitet uden de er vildt dyre.?

Håber nogen kan hjælpe..:-D

De bedste hilsner

Mona og lilel Gustav..:-D

I Bilka.... Ellers sælger jeg min til 350kr .. nu ved jeg ikke hvor du bor... Jeg er fra Sønderjylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.