Vis mig din sansegynge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Ranarupta

tochri skriver:

Vi har også en, i gyngestativet ude i haven.... Men inden vi købte en lånte vi en på biblioteket, så hvis man vil være sikker i sin sag kan det være en mulighed.

Forklar lige... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

tochri

Nogle biblioteker har legeteker, hvor du kan låne legetøj. Det var derigennem vi "prøvede" den.

Anmeld

31. juli 2010

Ranarupta

tochri skriver:

Nogle biblioteker har legeteker, hvor du kan låne legetøj. Det var derigennem vi "prøvede" den.

Ok, det anede jeg ikke! Men vil da lige undersøge, om vores har

Tak for tippet.

Anmeld

1. august 2010

tochri

Hvis ikke kan du få den hjem fra et andet bibliotek er jeg næsten helt sikker på. De har faktisk mange gode ting man kan låne til de kære små børn.....

Anmeld

1. august 2010

Barbamama

Her er smukke Carla og gyngen fik hun af os i hendes 1års fødselsdagsgave

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2010

<3

Ja vores sansegynge er et hit - har ikke lige et billede men vi har den hængende i en af vores stuer og nogen gange har vi et "tipi-telt" på - det er også sjovt! Den er bare et hit og jo man kan låne sig til de mest fantastiske ting på bibliotekerne

Anmeld

1. august 2010

Milka

twinboys skriver:

Det er vidst hver mands eje at have en sanse gynge idag...

Drengene har både en i haven og en på værelset...

Børn får så meget godt af at bruge en sansegynge...

Majbritt

super tråd

måske kan du svare på noget ... jeg overvejer at købe en sansegynge til mine piger, men vi har ikke så frygtelig meget plads. 'fylder' de meget? kan man have dem hængende i et hjørne eller er de bedst midt ud i det hele? har ikke så meget begreb om hvor meget sådan en ting rent faktisk gynger ..

Anmeld

1. august 2010

twinboys

Milka skriver:

super tråd

måske kan du svare på noget ... jeg overvejer at købe en sansegynge til mine piger, men vi har ikke så frygtelig meget plads. 'fylder' de meget? kan man have dem hængende i et hjørne eller er de bedst midt ud i det hele? har ikke så meget begreb om hvor meget sådan en ting rent faktisk gynger ..

I Bilka har de en lækker og god kvalitetsgynge til 500kr det er den jeg har på billede 2 og 3

Bedst i det fri så der er plads til at gynge...

De fylder ikke så meget synes jeg men man kan jo bare tage den ned når man ikke bruger den...

Majbritt

Anmeld

15. november 2011

Anna_H

http://www.youtube.com/watch?v=4YbsBn_PM00

Denne video er bare så livsbekræftende.

Anmeld

3. juni 2012

Monse85

De er virkelig så lækre de sansegynger..:-D Og ville så gerne have en til min lille Gustav..:-D

Ved ikke om nogen af jer læser oplæget da det er længe sidend er er skrevet i det.. Men har I gode råd til hvor man køber sansegyngerne i en ordetlig kvalitet uden de er vildt dyre.?

Håber nogen kan hjælpe..:-D

De bedste hilsner

Mona og lilel Gustav..:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.