Hov forkert billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

B&J

Takker da  . Jeg tror heller ikke folk har lagt mærke til det . Ellers siger de det bare ikke hehe

hihihihihihhi  spurgte lige min fyr om han kunne se noget på billede nej jeg kan se en baby hvorfor ikke noget hihihihi så man ligger ikke lige mærke til det bryst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Low

lillespurv19 skriver:

Opdagede det faktisk ikke med det samme, så kun på din lækre dreng!

mange tak . Jeg er lidt glad for at man ikke rigtig ligger mærke til det . Det er nok bare mig der så det med det samme for hans far har heller ikke lagt mærke til det . Jeg sagde det til ham og så sagde han bare: Nå det har jeg ikke lige set men det er jo bare et bryst

Anmeld

31. juli 2010

Low

idamaria83 skriver:

jeg kiggede på det læææænge og kunne slet ikke se, hvorfor det ikke var et heldigt billede, synes da drengen er lækker  - man havde nok lagt mere mærke til det, hvis jeres søn havde haft tøj på, tror jeg...

Hvor er det sjovt at i slet ikke ligger mærke til det lige med det samme . Så er det nok bare mig hehe . Du har nok ret i det med trøjen . Farverne på billedet går meget i ét med hinanden

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

Low skriver:

Hvor er det sjovt at i slet ikke ligger mærke til det lige med det samme . Så er det nok bare mig hehe . Du har nok ret i det med trøjen . Farverne på billedet går meget i ét med hinanden

Præcis

Anmeld

31. juli 2010

Low

s.tina skriver:

Altså jeg har kiggede på det tre gange og først der så jeg "fejlen"

Jeg blev ved med at tænke hvorfor pokker må det billede af din søn ikke være på face, hvad er der uheldigt ved det??

Men nu fangede jeg det

Hehe det var da utroligt ... det er kun mig der har lagt mærke til det med samme .. ej, det er da sjovt at man ikke lige ligger mærke til det .

Anmeld

31. juli 2010

Tanja84

Low skriver:

Hehe det var da utroligt ... det er kun mig der har lagt mærke til det med samme .. ej, det er da sjovt at man ikke lige ligger mærke til det .

He, he... lavede den samme her.

Blev ved med at kører tilbage til billedet for at finde "fejlen". Kunne ligesom de andre kun se et billede af en dejlig dreng. Først da jeg så folk skrive omkring et bryst, lagde jeg mærke til det

Anmeld

31. juli 2010

Low

Tanja84 skriver:

He, he... lavede den samme her.

Blev ved med at kører tilbage til billedet for at finde "fejlen". Kunne ligesom de andre kun se et billede af en dejlig dreng. Først da jeg så folk skrive omkring et bryst, lagde jeg mærke til det

Hvor grineren .

Anmeld

31. juli 2010

klmf

Altså jeg vil bare sige, at det tog mig lang tid at fatte hvorfor det var et uheldigt billede Man er jo mest optaget af at kigge på den lille charmør! Men jeg ville nok også lige slette det ved lejlighed, he he

Anmeld

31. juli 2010

klmf

lotchen aka Charlotte skriver:

Altså jeg vil bare sige, at det tog mig lang tid at fatte hvorfor det var et uheldigt billede Man er jo mest optaget af at kigge på den lille charmør! Men jeg ville nok også lige slette det ved lejlighed, he he

- og nu hvor jeg så tog mig tid til at læse de ander, kan jeg så se at det går igen. Flot Charlotte!

Anmeld

31. juli 2010

Ranarupta

Hm, jeg så det med det samme...  og øhm... jeg blev da totalt misundelig! 

Jeg vil også have sådan nogle flotte madpakker! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.