Hov forkert billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Low

Alexanders far lagde nogle billeder ud på facebook af vores søn og et af dem var vist lige et uheldigt billede hehe. Og nu er han ude og hygge med vennerne så han kan ikke slette det lige nu . Jeg har ikke noget imod at billedet kommer her ind for det er jo en baby side men alle mine venner og hans venner kan jo se billedet som også ligger på facebook hehe. Jeg tager det ikke så tungt men ham må gerne fjerne det når han kan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

B&J

Low skriver:

Alexanders far lagde nogle billeder ud på facebook af vores søn og et af dem var vist lige et uheldigt billede hehe. Og nu er han ude og hygge med vennerne så han kan ikke slette det lige nu . Jeg har ikke noget imod at billedet kommer her ind for det er jo en baby side men alle mine venner og hans venner kan jo se billedet som også ligger på facebook hehe. Jeg tager det ikke så tungt men ham må gerne fjerne det når han kan

hihihihihi ja ikke lige et heldigt billede  men en utrolig dejlig søn du har dig

Anmeld

31. juli 2010

Moar'en

Hi hi det tog lige lidt tid før jeg så det.

Anmeld

31. juli 2010

Low

B&J skriver:

hihihihihi ja ikke lige et heldigt billede  men en utrolig dejlig søn du har dig

Mange tak . Ja billedet er ikke heldigt men det er et bryst så det går nok og jeg griner mere af det hehe.

Anmeld

31. juli 2010

Low

Moar'en skriver:

Hi hi det tog lige lidt tid før jeg så det.

Hehe der var nogle som skrev en kommentar på billedet men de nævnte slet ikke mit bryst så jeg går ud fra at de heller ikke har lagt mærke til det hehe

Anmeld

31. juli 2010

B&J

Low skriver:

Mange tak . Ja billedet er ikke heldigt men det er et bryst så det går nok og jeg griner mere af det hehe.

Du har et pænt bryst... så det er ikke så slemt et billede og det er slet ikke det man kigger på først så også lidt af et heldig billede

Anmeld

31. juli 2010

Koen.

Opdagede det faktisk ikke med det samme, så kun på din lækre dreng!

Anmeld

31. juli 2010

Low

B&J skriver:

Du har et pænt bryst... så det er ikke så slemt et billede og det er slet ikke det man kigger på først så også lidt af et heldig billede

Takker da  . Jeg tror heller ikke folk har lagt mærke til det . Ellers siger de det bare ikke hehe

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

jeg kiggede på det læææænge og kunne slet ikke se, hvorfor det ikke var et heldigt billede, synes da drengen er lækker  - man havde nok lagt mere mærke til det, hvis jeres søn havde haft tøj på, tror jeg...

Anmeld

31. juli 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Altså jeg har kiggede på det tre gange og først der så jeg "fejlen"

Jeg blev ved med at tænke hvorfor pokker må det billede af din søn ikke være på face, hvad er der uheldigt ved det??

Men nu fangede jeg det

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.