Uha jeg kunne have slået min mormor ned i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Det har alt at gøre med, at din mormor sikkert har glemt, hvordan det er at have et lille barn - og samtidig havde små børn i en anden tid, hvor der nok ikke blev lyttet så meget til et lille barns signaler og behov! Kan godt forstå dig...havde haft det på samme måde - ISÆR da Annika var lille...det er ligesom om, det er blevet noget andet efter Lina er kommet; det er bare umuligt at nr. 2 kan styre slagets gang ligeså meget, som den første kan, så derfor bliver man bedre til at få barnet til at passe med omstændighederne og ikke omvendt - hvis du forstår men der ER bare ikke noget, der kan pisse en mor af end folk, der tror de kender ens barn!!

Hørt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

det er sjovt, for hvis der er noget jeg virkelig har lært af jer damer herinde, så er det at respektere at forældre rent faktisk kender deres børn bedre end alle mulige andre!!

min mor kørte en aften så meget på min søster, da Carla græd og ikke ville sove, at jeg blev provokeret og fik sagt, at hun havde haft sin MOR-tid, nu var det altså min søster der var MOREN!

Sådan. Godt bakket op!

Anmeld

5. august 2010

Barbamama

lion skriver:

Sikke hvor jeg kan forstå dig.

Det er skide irriterende at andre tro man bare lige kan.

Nu er jeg så heldig at ha en pige der sover overalt og alle steder.

Men hvis jeg siger jeg gerne vil ha det sådan f.eks ingen kakao eller juice. Hun kan ikk li det og spytter det ud og ned af sit tøj HVER GANG. Sagde min mor også i dag til Cassandra om hun ikk  skulle smage hende kakao, jeg sagde nej og heldigvis hørte hun efter.

Lige som at jeg nu gerne vil ha en bestemt slags legetøj, grundet lille lejlighed og jeg kender min datter, så kom svaret: " hvad hun gjorde da vi var børn" ja undskyld mig men det rager mig en høst blomst, jeg snakker om lige nu og mine børn

Åh ja det kender jeg også godt. De der misbilligende blikke hvis man siger at ens barn IKKE skal have kage eller is eller har en bestemt mening om et eller andet. Jeg er bare hård og kontant. Det er mit barn, jeg bestemmer og så vil jeg sgu "skide" på hvad andre mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.