Uha jeg kunne have slået min mormor ned i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Barbamama

Vi var til fødselsdag hos min moster og onkel med en masse mennesker i dag og det er altid sådan hos dem at vi kommer kl 15 til boller og kakao og så spiser vi aftensmad der. Derude kunne vi slet ikke få Carla til at sove og hun var ikke synderligt umulig men da vi har 1,5 time hjem (i offentlig transport) syntes jeg ikke jeg ville tage chancen og spise aftensmad derude når hun nu slet ikke havde sovet. Så jeg sagde til folk at vi altså tog hjem der klokken 18. Så sagde min mormor: Eeeej det er jo søndag i morgen, så kan I vel godt blive? Øhh nej! Uanset hvilken dag det er i morgen har vi stadig 1,5 time hjem med en pisse utidig unge. Og så sagde hun at Carla vel faldt i søvn når vi kørte og det gør Carla bare ikke. Hun falder sgu efterhånden kun i søvn når hendes barnevogn holder stille.... Jeg blev bare så irriteret over at hun endnu engang tror hun ved bedst. Ja man skal nok kende hende for at forstå hvorfor jeg blev så irriteret. Det pisser mig bare af når folk tror de kender Carla bedre end mig og kommer med kommentarer som "kan I ikke BARE....." NEEEEJ! Heldigvis gik turen hjem godt og hun kom i seng da vi kom hjem, så....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Vi var til fødselsdag hos min moster og onkel med en masse mennesker i dag og det er altid sådan hos dem at vi kommer kl 15 til boller og kakao og så spiser vi aftensmad der. Derude kunne vi slet ikke få Carla til at sove og hun var ikke synderligt umulig men da vi har 1,5 time hjem (i offentlig transport) syntes jeg ikke jeg ville tage chancen og spise aftensmad derude når hun nu slet ikke havde sovet. Så jeg sagde til folk at vi altså tog hjem der klokken 18. Så sagde min mormor: Eeeej det er jo søndag i morgen, så kan I vel godt blive? Øhh nej! Uanset hvilken dag det er i morgen har vi stadig 1,5 time hjem med en pisse utidig unge. Og så sagde hun at Carla vel faldt i søvn når vi kørte og det gør Carla bare ikke. Hun falder sgu efterhånden kun i søvn når hendes barnevogn holder stille.... Jeg blev bare så irriteret over at hun endnu engang tror hun ved bedst. Ja man skal nok kende hende for at forstå hvorfor jeg blev så irriteret. Det pisser mig bare af når folk tror de kender Carla bedre end mig og kommer med kommentarer som "kan I ikke BARE....." NEEEEJ! Heldigvis gik turen hjem godt og hun kom i seng da vi kom hjem, så....

Uha det kender jeg dælme godt... ALT FOR GODT!!!!

Malucca sover også kun når hendes barnevogn står stille, hun falder heller ikke i søvn i bilen osv. Og ja puha de der kommentar om hvorfor man ikke bare liiiiige kan!!!! Fordi det er sgu MIG der har en snot umulige møgunge pga overdrevet træthed!!!

Nåh ja ok så nåede jeg også lige at hidse mig op....

Sender dig et stort lørdags-kram!!!

Anmeld

31. juli 2010

Barbamama

Tante Lilla :) skriver:

Uha det kender jeg dælme godt... ALT FOR GODT!!!!

Malucca sover også kun når hendes barnevogn står stille, hun falder heller ikke i søvn i bilen osv. Og ja puha de der kommentar om hvorfor man ikke bare liiiiige kan!!!! Fordi det er sgu MIG der har en snot umulige møgunge pga overdrevet træthed!!!

Nåh ja ok så nåede jeg også lige at hidse mig op....

Sender dig et stort lørdags-kram!!!

Dejligt at møde lidt forståelse! Uha jeg kan hidse mig totalt op når folk begynder. Det er fanme ikke dem der skal høre på at hun hyler hele vejen hjem (det gjorde hun så HELDIGVIS ikke) men det havde ikke overrasket mig hvis hun havde gjort det for hun var træt! Casper kunne slet ikke forstå jeg hidsede mig op: Det var da bare rart de blev kede af vi gik for så ville de jo gerne være sammen med os. Jo jo, men så ville jeg da hellere have at de sagde: "Ja det er ærgerligt I går, men vi kan godt forstå I vil hjem med hende."

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

Det har alt at gøre med, at din mormor sikkert har glemt, hvordan det er at have et lille barn - og samtidig havde små børn i en anden tid, hvor der nok ikke blev lyttet så meget til et lille barns signaler og behov! Kan godt forstå dig...havde haft det på samme måde - ISÆR da Annika var lille...det er ligesom om, det er blevet noget andet efter Lina er kommet; det er bare umuligt at nr. 2 kan styre slagets gang ligeså meget, som den første kan, så derfor bliver man bedre til at få barnet til at passe med omstændighederne og ikke omvendt - hvis du forstår men der ER bare ikke noget, der kan pisse en mor af end folk, der tror de kender ens barn!!

Anmeld

31. juli 2010

oo

det er sjovt, for hvis der er noget jeg virkelig har lært af jer damer herinde, så er det at respektere at forældre rent faktisk kender deres børn bedre end alle mulige andre!!

min mor kørte en aften så meget på min søster, da Carla græd og ikke ville sove, at jeg blev provokeret og fik sagt, at hun havde haft sin MOR-tid, nu var det altså min søster der var MOREN!

Anmeld

1. august 2010

Jules

Jeg kender det os godt....

Men ja... Hun vil jo bare gerne nyde jeres selskab lidt længere.... Det er jo længe siden hun "prøvede" at man ikke kan tilpasse dagen efter hvad man selv vil... Men at manskal gøre det efter barnets hvis man ikke vil have et overtræt barn

Anmeld

1. august 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Det har alt at gøre med, at din mormor sikkert har glemt, hvordan det er at have et lille barn - og samtidig havde små børn i en anden tid, hvor der nok ikke blev lyttet så meget til et lille barns signaler og behov! Kan godt forstå dig...havde haft det på samme måde - ISÆR da Annika var lille...det er ligesom om, det er blevet noget andet efter Lina er kommet; det er bare umuligt at nr. 2 kan styre slagets gang ligeså meget, som den første kan, så derfor bliver man bedre til at få barnet til at passe med omstændighederne og ikke omvendt - hvis du forstår men der ER bare ikke noget, der kan pisse en mor af end folk, der tror de kender ens barn!!

Lige nøjagtig!!! Det er bare det værste!!! Men ja det bliver jo nok nemmere med tiden. Jeg var da også ærgerlig over at vi blev nødt til at gå men der var ikke noget at gøre ved det.

Anmeld

1. august 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

det er sjovt, for hvis der er noget jeg virkelig har lært af jer damer herinde, så er det at respektere at forældre rent faktisk kender deres børn bedre end alle mulige andre!!

min mor kørte en aften så meget på min søster, da Carla græd og ikke ville sove, at jeg blev provokeret og fik sagt, at hun havde haft sin MOR-tid, nu var det altså min søster der var MOREN!

Ha ha ha det var jeg SÅ tæt på at sige til hende i går! Især fordi hun også nærmest er blevet mor for min mosters børn og jeg synes det er så mærkeligt altså! Det var faktisk sådan at jeg sagde til min egen mor inden jeg fødte at sådan måtte hun ikke blive. Det er MIG og CASPER der opdrager VORES barn!

Anmeld

1. august 2010

Barbamama

Jules skriver:

Jeg kender det os godt....

Men ja... Hun vil jo bare gerne nyde jeres selskab lidt længere.... Det er jo længe siden hun "prøvede" at man ikke kan tilpasse dagen efter hvad man selv vil... Men at manskal gøre det efter barnets hvis man ikke vil have et overtræt barn

Ja Carla kommer sgu altid først!

Anmeld

4. august 2010

lion

michella80 skriver:

Sikke hvor jeg kan forstå dig.

Det er skide irriterende at andre tro man bare lige kan.

Nu er jeg så heldig at ha en pige der sover overalt og alle steder.

Men hvis jeg siger jeg gerne vil ha det sådan f.eks ingen kakao eller juice. Hun kan ikk li det og spytter det ud og ned af sit tøj HVER GANG. Sagde min mor også i dag til Cassandra om hun ikk  skulle smage hende kakao, jeg sagde nej og heldigvis hørte hun efter.

Lige som at jeg nu gerne vil ha en bestemt slags legetøj, grundet lille lejlighed og jeg kender min datter, så kom svaret: " hvad hun gjorde da vi var børn" ja undskyld mig men det rager mig en høst blomst, jeg snakker om lige nu og mine børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.