Vis mig dit barn ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Ej Lisbeth hvor er de skønne

Tak det synes jeg jo også selv  og lige over.

Runa er godt nok god til at løfte/holde hovedet. Elina er ikke vildt god til det endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Der er sket SÅ meget. Hun bliver bare kønnere og kønnere for hver dag. Fik et helt chok, da jeg så hende der på legetæppet. Hun forandrer sig jo hele tiden. Hun er gået fra rynket spædbarn til lækker-lækker babypige.

PS: Vi er jo også vilde med rynkede spædbørn - det skal der ikke herske tvivl om... Leverer selv et par stykker lige om snart, som vi begge Dorthe, vil beundre på livet løs

Jamen du kan da tro jeg glæder mig til at se dine små...især til at se hvor meget hår de har. Du siger jo at de har en ordentlig paryk

Runa er ved at få voldborg-hår...hun har slidt en bar plet i baghovedet 

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Tak det synes jeg jo også selv  og lige over.

Runa er godt nok god til at løfte/holde hovedet. Elina er ikke vildt god til det endnu.

Tak, ja og så har hun løftet hovedet fra hun var tre uger...hun vil også sidde på armen hele tiden og se ud over skulderen

Anmeld

1. august 2010

tochri

Her er mine dejlige tvillinge drenge på 23½ mdr. Emil øverst er 84 cm og vejer 13 kg. Frederik nederst måler 87 cm og vejer 14 kg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2010

Vial

dorthemus skriver:

Jamen du kan da tro jeg glæder mig til at se dine små...især til at se hvor meget hår de har. Du siger jo at de har en ordentlig paryk

Runa er ved at få voldborg-hår...hun har slidt en bar plet i baghovedet 

Hun skal bare have nogle smarte hatte på - ved du har nogle allerede til hende.

Det er både godt og ondt, at jeg har fået at vide, at de har meget hår. Tænk, hvis det slet ikke passer... så står jeg der med alle hårspænderne, stylingprodukterne og føntørren på barselsgangen

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Hun skal bare have nogle smarte hatte på - ved du har nogle allerede til hende.

Det er både godt og ondt, at jeg har fået at vide, at de har meget hår. Tænk, hvis det slet ikke passer... så står jeg der med alle hårspænderne, stylingprodukterne og føntørren på barselsgangen

Jeg tror det passer...til kønsscanningen vurderede damen at Runa havde hår...på den anden side, er det jo 50/50

Anmeld

1. august 2010

felicity

Mor til Frederic skriver:

Ej. Frederic er også 22 mdr, okay han bliver 23 mdr her den 3 august...

det her er Jessica på 2 1 /2 år som lige er blevet klippet.... nøj hvor ser du godt ud min skat...

kys fra mor

Anmeld

1. august 2010

Sakris

I har bare nogle total lækre unger. Sidder bare og siger nåh, hver gang jeg når til det næste billede..... Man bliver godt nok skruk!

Anmeld

1. august 2010

BinaMor

Gabriella 26 måneder min "dreng" som folk tror hun er..heheh...

Anmeld

1. august 2010

CarinaSB

Her er Noah på 1 år idag  10,7 kg og 79 cm 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.