Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Inspireret af den anden tråd der er igang, som er super hyggelig - så vil jeg gerne se hvordan jeres børn ser ud nu... Jeg lægger ud: Tristan først, Villads bagefter og til sidst et billede af begge to fra i onsdags - 12 uger gamle, str. 68 og 7 kilo hver SHIIIIT
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Labre drengebørn
Her er et billede af hver af mine piger og et af dem sammen - Annika 3 år d. 31. august - 95 cm lang og 11,5 kg - str 92(98) i tøj. Lina 14½ måned - 83 cm lang og ca. 9,8 kg - str 80-86 i tøj
Malene84 skriver: Inspireret af den anden tråd der er igang, som er super hyggelig - så vil jeg gerne se hvordan jeres børn ser ud nu... Jeg lægger ud: Tristan først, Villads bagefter og til sidst et billede af begge to fra i onsdags - 12 uger gamle, str. 68 og 7 kilo hver SHIIIIT
Skønne drenge! Hvem er hvem på "gruppebilledet"?
Min er jo lidt større.. Billede 1: I Kattegatcentrets dykkerklokke. Billede 2: i regnvejr med hans gepard:
Her kommer lidt billeder af mine skønne unger
Billede 1 : Silas på snart 10 måneder
Billede 2 : Mine skønne drenge Oliver & Tobias på 9 år.
Hvor er de bare skønne.. :-)
Elias 6 måneder og 6,5 kg... :-D
Meget lille i forhold til hans store onkel haha... :-D
Genial tråd...
Hold da op de er vokset, dobbelt lækre guldklumper..
1. Frederic 3 dage gammel - 52 cm og 3200 g
2. Frederic 22 mdr+22 dage - 89 cm og 10,2 kg
Viiiiildt de suger sku godt og hvor er de bare cute
Olivia 18 mdr. 9,6 kg og 79 cm ca og Freya 16 dage gammel og vejer lidt over 4 kg og er omkring 52 cm (vil jeg skyde på)
Her er min lille guldklump Silas på lidt over 1 måned Men jeg kan jo se i også har nogle skønne børn
Liva 4 mdr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128