Har officielt forladt mit gode skind i arrigskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

TrineLærke skriver:

Uh jeg kan sagtens forstå dig.

Men ja, nogen får det senere end andre :/

Kan læse rundt om på nettet, at flere har oplevet det over hele landet. Et sted var brevene sendt till forkerte byer... Fest....  Må vist bare vente til Mandag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Koen.

Alexis skriver:

Kan læse rundt om på nettet, at flere har oplevet det over hele landet. Et sted var brevene sendt till forkerte byer... Fest....  Må vist bare vente til Mandag...

For dig og håber de har et svar mandag

Anmeld

31. juli 2010

For dig og håber de har et svar mandag

Tak. Fik afvide af skolen, at jeg skulle prøve at ringe igen Mandag, så det gør jeg da lige kl 9:00 når de åbner! Så håber jeg de har et godt svar til mig!

Kan se på hovedtallene på KOT at der stadig er ledige pladser på Østerbro som er min 3 prioritet.  Sydhavn som er min 2 prioriteten er alle optaget på, og Frøbel, min 1 prioritet er halvdelen optaget på.  Jeg vil gerne ind på alle 3, og helst med start til Sept.

Tør ikke håbe på noget, selv om det er ok lovende ud....

Anmeld

31. juli 2010

Koen.

Alexis skriver:

Tak. Fik afvide af skolen, at jeg skulle prøve at ringe igen Mandag, så det gør jeg da lige kl 9:00 når de åbner! Så håber jeg de har et godt svar til mig!

Kan se på hovedtallene på KOT at der stadig er ledige pladser på Østerbro som er min 3 prioritet.  Sydhavn som er min 2 prioriteten er alle optaget på, og Frøbel, min 1 prioritet er halvdelen optaget på.  Jeg vil gerne ind på alle 3, og helst med start til Sept.

Tør ikke håbe på noget, selv om det er ok lovende ud....

Ja, bare med at sidde klar præcis kl. 9 Lyder da til at der nok skal være en lille plads til dig, og kunne være fedt hvis det var på din 1.priotet

Anmeld

31. juli 2010

lillespurv19 skriver:

Ja, bare med at sidde klar præcis kl. 9 Lyder da til at der nok skal være en lille plads til dig, og kunne være fedt hvis det var på din 1.priotet

Ja det ville være fedt. Dog er det vigtigste for mig blot at komme ind. Har søgt mest ud fra, hvad der ligger tættets på mit hjem. Men det er også den afdeling der tiltaler mig mest, så håber videre

Og tak igen

Anmeld

31. juli 2010

Koen.

Alexis skriver:

Ja det ville være fedt. Dog er det vigtigste for mig blot at komme ind. Har søgt mest ud fra, hvad der ligger tættets på mit hjem. Men det er også den afdeling der tiltaler mig mest, så håber videre

Og tak igen

Skal nok tænke på dig på mandag og håber at logge ind til en kæmpe opdate med JEG KOM IND

Anmeld

31. juli 2010

lillespurv19 skriver:

Skal nok tænke på dig på mandag og håber at logge ind til en kæmpe opdate med JEG KOM IND

TAK SØDE!!!

Jeg skal nok total spamme en opdatering med glade, og hoppende smileys hvis det lykkes at komme ind!!!

Anmeld

31. juli 2010

otlitrom

Alexis skriver:

TAK SØDE!!!

Jeg skal nok total spamme en opdatering med glade, og hoppende smileys hvis det lykkes at komme ind!!!

Det vil jeg glæde mig til!

Anmeld

31. juli 2010

LinLin

Ej hvor frustrerende! 

!!!

Anmeld

31. juli 2010

Mor til David skriver:

Ej hvor frustrerende! 

!!!

Meget!!! Jeg er vist ikke nem at være sammen med i dag, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.