Har officielt forladt mit gode skind i arrigskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har endnu engang IKKE modtaget mit optagelsesbrev til Seminariet.

Udd. stedet kunne ikke fortælle mig noget, og Post DK mener ikke de har lavet fejl på ruten.

Er fuldstændig grædefærdig og udkørt, vil så gerne bare have det svar, og nu skal jeg så vente helt til mandag.

Det kan fandme ikke være rigtigt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

oo

min lillebror var ude for det samme for to år siden. han modtog bare aldrig noget brev. til sidst ringede han til skolen, som kunne fortælle ham, at han var optaget og de kunne sende papirerne igen. så prøv på mandag...selvom der er længe til

Anmeld

31. juli 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Har endnu engang IKKE modtaget mit optagelsesbrev til Seminariet.

Udd. stedet kunne ikke fortælle mig noget, og Post DK mener ikke de har lavet fejl på ruten.

Er fuldstændig grædefærdig og udkørt, vil så gerne bare have det svar, og nu skal jeg så vente helt til mandag.

Det kan fandme ikke være rigtigt!!!!

Øv, hvor er det hårdt for dig. Jeg sov ikke natten op til jeg skulle modtage brevet. Tør slet ikke tænke på, hvordan du må have det, søde!!

Stort knus, og stadig masser af

Anmeld

31. juli 2010

Ann.

Åh nej øv

Det er bare så surt - men er sikker på at det nok skal komme, men kan godt forståat du synes ventetiden er lang :/

Anmeld

31. juli 2010

Tjuhl skriver:

min lillebror var ude for det samme for to år siden. han modtog bare aldrig noget brev. til sidst ringede han til skolen, som kunne fortælle ham, at han var optaget og de kunne sende papirerne igen. så prøv på mandag...selvom der er længe til

Ja det ender nok med det. Ringede til skolen igår, og der kunne de ikke hjælpe. Jeg har allerede tjekket hvornår de har åbent, og jeg står der promte, eller hænger i røret kl 9:00 Puhhh der er længe til...

Anmeld

31. juli 2010

kitty skriver:

Øv, hvor er det hårdt for dig. Jeg sov ikke natten op til jeg skulle modtage brevet. Tør slet ikke tænke på, hvordan du må have det, søde!!

Stort knus, og stadig masser af

Åh jeg er helt i hundende. Sagde til manden at jeg var sur, og så begyndte han på den der "det kan ikke betale sig, bla bla bla"

Hvis jeg er sur, skal jeg have lov at være sur så længe jeg har lyst!

Er virkelig frustreret. Nu må jeg hellere fylde kalenderen ud med en masse ting indtil mandag... SUK!

Anmeld

31. juli 2010

TrineLærke skriver:

Åh nej øv

Det er bare så surt - men er sikker på at det nok skal komme, men kan godt forståat du synes ventetiden er lang :/

Det er ulideligt. Vil bare SÅ gerne have en afklaring på det. Lige nu går jeg jo og håber som en anden galning, og holder øje med evt. postbud på gaden. Det er åbenbart sket for 3 andre også, og for flere førhen, så det er åbenbart ikke helt ualmindeligt.

Anmeld

31. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ej hvor er det altså bare BUUUUUH, skatte!

Synes satme godt lige de kunne tage sig lidt sammen

Selvom du slevfølgelig er kommet ind, vil man da gerne lige være sikker, ik!?

Anmeld

31. juli 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Åh jeg er helt i hundende. Sagde til manden at jeg var sur, og så begyndte han på den der "det kan ikke betale sig, bla bla bla"

Hvis jeg er sur, skal jeg have lov at være sur så længe jeg har lyst!

Er virkelig frustreret. Nu må jeg hellere fylde kalenderen ud med en masse ting indtil mandag... SUK!

Kan godt forstå du er sur. Det har jo en virkelig stor betydning for din hverdag. Enten er du købt eller solgt. Det SKAL betyde noget, forstå mig ret.. Vær du bare sur, det må du godt. Og lad så ham være muggen for sig selv, og være frygtelig realitisk og " det nytter ikke noget"-agtig... For sådan er det jo bare ikke for dig ny.

Fyld kalenderen ud med ting der gør dig glad!

Knus

Anmeld

31. juli 2010

Ann.

Alexis skriver:

Det er ulideligt. Vil bare SÅ gerne have en afklaring på det. Lige nu går jeg jo og håber som en anden galning, og holder øje med evt. postbud på gaden. Det er åbenbart sket for 3 andre også, og for flere førhen, så det er åbenbart ikke helt ualmindeligt.

Uh jeg kan sagtens forstå dig.

Men ja, nogen får det senere end andre :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.