sove for sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka kom ind på sit eget værelse da han var 10 mdr.

Da Lina var 15 mdr. kom hun til, at dele værelse med Luka. Det går ok, men de laver noget ballade indimellem. Jeg ville gerne have, at de havde hvert deres værelse, men det har vi desværre ikke mulighed for pt. Men så længe, at de er små, så går det nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

B&J

MoarHvidovre skriver:

Luka kom ind på sit eget værelse da han var 10 mdr.

Da Lina var 15 mdr. kom hun til, at dele værelse med Luka. Det går ok, men de laver noget ballade indimellem. Jeg ville gerne have, at de havde hvert deres værelse, men det har vi desværre ikke mulighed for pt. Men så længe, at de er små, så går det nok

det er fordi vi stadig bord i en lejlighed uden børneværelse og jeg kan det ikke blive svært af flytte barnet fra soveværelset og ind på sit egen værelse jo ældre de bliver

Anmeld

31. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
B&J skriver:

det er fordi vi stadig bord i en lejlighed uden børneværelse og jeg kan det ikke blive svært af flytte barnet fra soveværelset og ind på sit egen værelse jo ældre de bliver

Vi har ikke haft problemer med hverken Luka eller Lina, da de flyttede væk fra soveværelset. Men det er selvfølgelig forskelligt fra barn til barn.

Anmeld

31. juli 2010

Mor-til-asta-09

B&J skriver:

Hej i dejlige quinder....

Jeg vil lige høre om hvornår i puttede jeres prins eller prinsesse på deres egen værelse om natten???

Mange krammer her fra og god Lørdag til alle

Asta var 4 mdr da hun kom på eget værelse, hendes værelse ligger lige ved siden af vores..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.