sove for sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

B&J

Hej i dejlige quinder....

Jeg vil lige høre om hvornår i puttede jeres prins eller prinsesse på deres egen værelse om natten???

Mange krammer her fra og god Lørdag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

frk Jensen

B&J skriver:

Hej i dejlige quinder....

Jeg vil lige høre om hvornår i puttede jeres prins eller prinsesse på deres egen værelse om natten???

Mange krammer her fra og god Lørdag til alle

Marcus kom på hans eget værelse da han var 6 mdr gammel... mit soveværelse ligger lige ved siden af hans værelse..

Anmeld

31. juli 2010

Laulund87

Jeg tror Maria var 3 måneder gammel da hun kom på eget værelse

Men inden da sov hun i bryggerset lige udenfor vores soveværelse, vi kunne simpelthen ikke sove i samme rum uden at vække hinanden.

Anmeld

31. juli 2010

B&J

mor6473 skriver:

Marcus kom på hans eget værelse da han var 6 mdr gammel... mit soveværelse ligger lige ved siden af hans værelse..

må jeg spørge hvordan du kan høre ham for nu sover lille manden jo i sin egen seng inde hos os men når han vågner ligger han bare med bene oppe og pluddder og det ville vi ikke kunne høre på den anden side af vægen

Anmeld

31. juli 2010

XXSS

3 måneder præcis og det gik rigtig godt

Anmeld

31. juli 2010

BinaMor

her da hun var 2 år og 1 måned

Anmeld

31. juli 2010

frk Jensen

B&J skriver:

må jeg spørge hvordan du kan høre ham for nu sover lille manden jo i sin egen seng inde hos os men når han vågner ligger han bare med bene oppe og pluddder og det ville vi ikke kunne høre på den anden side af vægen

jeg har altid kunne høre ham om natten, og jeg vågner ved det mindste. Han sover bare rigtig godt om natten, og nu hvor han snart er 2 år, så vågner han engang i mellem 22 og 24 og kommer med ind i min seng.

Hvad med at sætte en baby alarm ind til ham? Kan du måske høre den.. Ellers så vent til at han sover bedre igennem med at flytte ham på eget værelse..

Anmeld

31. juli 2010

B&J

mor6473 skriver:

jeg har altid kunne høre ham om natten, og jeg vågner ved det mindste. Han sover bare rigtig godt om natten, og nu hvor han snart er 2 år, så vågner han engang i mellem 22 og 24 og kommer med ind i min seng.

Hvad med at sætte en baby alarm ind til ham? Kan du måske høre den.. Ellers så vent til at han sover bedre igennem med at flytte ham på eget værelse..

ja en babyalam det er fordi han grøder ikke eller noget han små snakker lidt også smiler man bare og sover videre.... vågner kl 5 der skal han have flaske og sover til kl 7.30 og er ked af hvis jeg sover fra det og vågner til et grædene barn når han aldrig græder han sover nemlig super godt

Anmeld

31. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic var også 6 mdr og så med baby alarm til, det har vi stadig.

Jeg hører ham så snart han næsten sparker dynen af, men farmand der er 85% døv på det ene øre - har svært ved at høre ham.

Og da jeg af og til har nattevagt - sene arbejdstider er da alfa at farmand kan høre ham.

Er dog kommet hjem efter en tur om natten og han har grædt, som farmand ikke hørte.

Anmeld

31. juli 2010

Susanne79

Maja er 5 mdr og er lige kommet ind på sit eget værelse. Jeg har dog også babyalarmen ved hende, da hun heller aldrig græder når hun vågner. Hun ligger også bare og pludre og hygger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.