Babymos! Hvordan er det lige det er med det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

Jeg koger også mit helt til mos og så stavblender, har faktisk lige lavet jordbær rabarber til phillips havregrød, han synes nemlig det er blevet lidt kedeligt.

Men hvis du kan koge dem møre og så mose/blende dem efterfølgende, og på den måde bevare vitaminer så synes jeg da du skal gøre det. Tror da jeg vil prøve det med mit næste gang

Rababer... Selvfølgelig.. Dem har jeg jo i haven! Tak for tip!!

Jah, jeg ville jo gerne fylde hende med det bedste af det bedste!

Men tror nu jeg vil prøve at spørge SP om det næste gang jeg ser hende..   Jeg kan nemlig ik rigtigt læse mig frem til det på nettet!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

mor_sabina

Tilmeldt skriver:

Rababer... Selvfølgelig.. Dem har jeg jo i haven! Tak for tip!!

Jah, jeg ville jo gerne fylde hende med det bedste af det bedste!

Men tror nu jeg vil prøve at spørge SP om det næste gang jeg ser hende..   Jeg kan nemlig ik rigtigt læse mig frem til det på nettet!?

Det er vell bare at passe på klumper, ellers må de jo i pricippen få det rå ik?

Men god arbejdslyst

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

Tilmeldt skriver:

Jeg har købt nogle muffins forme i silikone, for man må ikke bruge isterningebakker, til andet end at fryse vand i!

http://www.familieudenkemi.dk/node/183

Jeg burde nok ha formuleret mit spørgsmål lidt bedre..   Det jeg egentligt mente var om de små pus kan tåle at man ikke koger æbler/jordbær osv fuldstændigt til smat!?  Jeg ville jo helst bevarer så mange vitarminer osv i  frugten/grønsagerne som muligt... Men jeg tænkte om der er større chance for lidt mave pine ved et næsten råt æble, frem for et udkogt et!?

Nemlig!  Jeg har nogle silikoneforme fra Tupperware, jeg bruger og de er bare super gode

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.