Aya_Papaya skriver:
Jeg har godt læst det med isterningsbakker - men synes bare det er så nemt, hehe :-) Men hey muffinsforme - skide god ide. Bruger du så de forme som er meget små i hullerne, du ved en tand mindre end alm muffinsstr. hvis du forstår? :-)
Ja der sker jo en forsvinden af vitaminer ved kogning, men må indrømme jeg egentlig aldrig har tænkt over dette. Men kognigen gør jo at diverse bakterier forsvinder og det er jo vel også langt nemmere at blende til mos, når det er udkogt, især æble, sveske, abrikos og peberfrugt som jeg indtil videre har lavet mos af.
Så tror egentlig bare du skal gøre det på den måde der er nemmest for dig :-)
Jeg havde faktisk også købt isterningebakker, men så kunne jeg alligevel ik få mig selv til at bruge dem, da ejg havde læst det!!

Nej, dem kunne jeg nemlig ik finde...
Så det blev bare til en almindelig størrelse, og så fylder jeg dem bare havt op.. Måske man kunne fylde dem helt op, og så halverer dem når de er frosne!?
Det må lige prøves...
Jeg har iøvrigt lige lavet noget honningmelon mos, (Hvis man altså kan kalde noget helt tyndt flydende for mos!?
) men NØJ hvor er det sødt!! Puhh... Det skal vist kun bruges som blandings-mos!
Anmeld