seabands ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

line melias mor

hvor kan man købe dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

AnneBJ

De kan købes på apoteket. Jeg ved ikke helt om jeg synes de virker, men i dag skal de have en ekstra chance, da jeg skal holde føsdagstamtam hele dagen, og har de SÅ dårligt!

Jeg har et par gange sovet med dem på, men det var først noget tid efter jeg havde købt dem, så jeg havde vænnet mig til at gå med dem, og vidste de ikke ville stramme alt for meget! Tog dem dog af da jeg skulle i bad..

Anmeld

31. juli 2010

Chris86

skal de bruges på begge hænder eller kan et være nok???

Anmeld

31. juli 2010

AnneBJ

Chris86 skriver:

skal de bruges på begge hænder eller kan et være nok???

De skal på begge samtidig!

Anmeld

31. juli 2010

bagger26

Jeg brugte mine døgnet rundt, heletiden og altid. Det eneste tidspunkt jeg tog dem af, var når jeg skulle i bad. Overvejde endda om man ikke godt kunne gå i bad med dem på hehe, men bare 5 min inde i badet så kom den der overvældende kvalme igen øv..

Anmeld

31. juli 2010

line melias mor

ih har lige købt nogle har dem på nu men syntes det er lidt besværligt at vide om de sidder rigtigt

Anmeld

31. juli 2010

AnneBJ

line melias mor skriver:

ih har lige købt nogle har dem på nu men syntes det er lidt besværligt at vide om de sidder rigtigt

Prøv dig lidt frem... mine har siddet for højt - mod hånden - har jeg fundet ud af, og synes nu de hjælper en lille smule mere...

Anmeld

31. juli 2010

line melias mor

AnneBJ skriver:

Prøv dig lidt frem... mine har siddet for højt - mod hånden - har jeg fundet ud af, og synes nu de hjælper en lille smule mere...

jeg syntes de allerede virker hmm måske det er indbildning syntes godt nok det er hurtigt og mine er fra netto så havde ikke regnet med de var lige så gode som på apoteket

Anmeld

31. juli 2010

bagger26

line melias mor skriver:

jeg syntes de allerede virker hmm måske det er indbildning syntes godt nok det er hurtigt og mine er fra netto så havde ikke regnet med de var lige så gode som på apoteket

Fik tit af vide af folk, at det var indbildning at de virkede og jeg bare narrede mig selv.. Jeg sagde altid "Jeg er sådan set ligeglad med hvordan det fungere, bare det virker. Så længe jeg ikke går og kaster op, så er det fint nok det bare er noget jeg bare går og bilder mig ind.."

Anmeld

31. juli 2010

line melias mor

bagger26 skriver:

Fik tit af vide af folk, at det var indbildning at de virkede og jeg bare narrede mig selv.. Jeg sagde altid "Jeg er sådan set ligeglad med hvordan det fungere, bare det virker. Så længe jeg ikke går og kaster op, så er det fint nok det bare er noget jeg bare går og bilder mig ind.."

haha ja har du fuldstændig ret i. er så træt af kvalmen husker slet ikke det var så slemt første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.